Nou dat ziet er goed uit toch, en over dat patat eten misschien moet je even goed lezen wat ik schreef, want er stond zolang ze het niet altijd krijgt En dat is blijkbaar niet zo dus hoef je je daarover toch niet aangevallen te voelen Maar vergeet niet dat je zelf dit topic begon omdat je je zorgen maakt wat betreft haar voeding en gewicht dus ja die tips zijn dat toch fijn? Veel succes verder meis!
hoi nou ik zal morgen pyamapapje ( niet kant/klaare) maar die in doos kopen en kijken of ze dat wil in een bord of fles anders en anders hou ik het maar aan brood het is niet anders maar dames we houden het wel aub gezellig toch? weltrusten iedereen ow trouwens kom net terug van een verjaardag en het is helemaal goed gegaan ik heb gewoon eerlijk gezegt als jullie wat wilen gegeven eerst aan ons moeten vragen en dat hebben er 2 maar gedaan dus ze heeft niet veel op
Heb even op de site van Nestlé gekeken en van de kant-en-klare pyjamapapjes, zijn ook alleen biscuit en banaan wel met toegevoegde suiker, de rest is ook zonder.
hoi Snoopy ik val jou niet aan of ik heb het niet tegen jou over wij houden het gezelig he dames ??? maar dat was bedoelt voor de dames die tegen lovelydk wat zeiden iedereen bedoelt het goed en over patat bedoel ik algemeen niet alleen voor jou bedoelt maa ik wou alleen even zeggen dat wij maar 1x in de week patat eten en de rest van de dagen prakkie en als ik dat ook van sommige weg moet leggen ja wat mag een kind dan nog wel en wat Lovelydk weer zegt heeft ze ook wel gelijk in wij (volwassen ) eten ook niet altijd hoe het hoort maar ik val niemand verder aan want ik vind het harstikke aardig dat iederen mee denkt en helpt hoe ik wat ken vervangen met voeding en ik doe mijn uitterste best dat mijn dochter van alles gaat lusten en proberen alleen met bambix gaat het niet zo en ik keek net naar bambix 12md maar daar zit suiker in en bambix 4 md weer niet maarja haast overal zit wel wat suiker in (zegt mijn pa) daar heeft hij ook wel weer gelijk in maar ik doe mijn best liefs Citta