Hallo Sturen julliie als jullie op vakantie zijn ook een kaartje naar de psz en/of het kdv? Toen wij in mei/juni op vakantie waren naar Kreta hebben wij geen kaarten gestuurd, dus ook niet naar de psz. Doen we eigenlijk nooit meer en ze was al terug voordat de kaart aangekomen zou zijn. Nu zijn er voor de zomervakantie al meer kindjes op vakantie geweest en die hadden dus wel een kaart gestuurd.
ik verstuur sowieso geen kaarten op vakantie. Vind dat wat oudbollig ofzo... Stuur wel een sms naar huis ofzo als ik me vermaak.
nooit over nagedacht, maar ik vind het eigenlijk wel een leuk idee ! Voor de kinderen die er nog zijn, voor de leidsters en ook voor je eigen kindjes als ze weer terug zijn
Wij doen het wel altijd. Leuk voor de leidsters, de achtergebleven kindjes en mijn dochter vind het heel leuk om haar kaart terug te zien en verhalen over het vakantie te vertellen !
nee nooit gedaan, maar is wel een leuk idee. bij ons worden de kaartjes op de groep opgehangen en jouw eigen zoon/ dochter herkent het kaartje dan.