Bang voor inwendige echo??

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Shaida, 30 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    over twee weekjes heb ik mijn eerste echo. Nu hebben ze gezegd, dat ze in eerste instantie het uitwendig gaan proberen. En als dat niet lukt dan inwendig. Eerlijk gezegd kijk ik daar wel tegenop :( Klinkt misschien raar, maar weet niet wat ik daarbij moet denken.
    Doet het erg veel pijn? hoe doen ze dat?

Daarnaast ben ik ook beetje bang wat er uit de echo naar voren komt. Op zicht heb ik niet echt complicaties tot zover maar ben toch beetje ongerust of alles goed gaat etc. Vind het wel erg spannend allemaal.

Gr Shai

2. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    inderdaad, bij mij stond de gyn er ook netjes naast en je voelt er helemaal niets van.... hoef je je echt geen zorgen om te maken hoor! Je ziet het allemaal gewoon wat duidelijker, is toch veel beter!

3. susy26

susy26 Niet meer actief

dat is zeker zo,ik voelde er ook niks van, en als je dan je kleintje ziet, dan denk je er niet eens aan! niet drukmaken, nergens voor nodig! en inwendig zie je het HEEL duidelijk,zo mooi!!:)

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    je voelt niets hoor en door wat je ziet vergeet je alles om je heen! Die echo staat naast mijn bed, laat Eefje hem telkens zien en vertel dan dat ze toen zo'n gigantische grote kop had en een staartje :)

En die angst dat er wat mis is lijkt me normaal, hoort er allemaal bij..

x

5. Mimi85

Mimi85 Actief lid

13 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maak je geen zorgen! Ik maakte me ook enorm zorgen!!!!
    Maar voor ik het wist zat dat staaf ding erin en het is dun en ach je voelt er bijna niks van.
    Meid er moet ook een baby uitkomen, dit staafje erin brengen is er niks vergeleken bij.

Toch snap ik wel dat je je zorgen maakt, als ik nu weer zo een inwendig onderzoek zou moeten zou ik er ook niet om staan springen. Bah. En ik zou er ook tegenop zien. Misschien geen oppeppend praatje maar ik snap je denk ik wel!

Komt goed meid!

6. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi allemaal, thanx voor alle reacties. gelukkig valt het mee, had er een heel ander idee bij. Ik heb ooit als kind een nare nieronderzoek gehad, dat heel onprettig was. Schijnbaar heb ik toch een trauma aan over gehouden:(

Maar na al jullie positieve reacties, kan niet wachten tot het zover is.

@Anne , gefeliciteerd!! ik heb de topic vol spanning gevolgd. Ik hoop dat ik over 2 weken ook eindelijk die banner kan maken :)

Deel Deze Pagina