van die kant en klare knutseldoosjes van SES, Hema, etc. puzzels leesboekjes voor groep 3 smart games spelletjes lego friends playmobil
Hier krijgt ze oa: Stabilo pen Knutselspullen Een nieuwe fiets, fietstassen en slot Lego friends Elektrische kindertandenborstel Verkleedkleren Skeelers Boekjes om zelf te lezen Schriftjes
Hm ik lees even mee Hier is op dit moment lalaloopsy mini helemaal het einde dus dat gaan we zeker vragen. Verder wil ze graag een anatomisch model van het menselijk lichaam.... Maar tot nu toe vinden alle opa's en oma's het dusdanig raar dat ik vermoed dat ze het niet gaat krijgen Ze heeft sinds kort gaatjes... Dus op het lijstje staan ook oorbelletjes. En verder heb ik in de loop van het jaar een ideeënlijstje gemaakt. Rolschaatsen Gekleurde tape Een mandala tekenblok Stempels Makeup My little pony Verrekijker. En knutselspul staat er altijd bij... Want knutselgrootverbruiker hier
Voor M wordt het lijstje waarschijnlijk iets als: Fiets (van ons) Dokterspullen (uitbreiding maar speelt ze heel veel mee) Boeken (voorlees, zelflees) Knutsel/teken/verfspul (misschien wel een ezel met canvas) Verkleedkleren Spelletje / puzzel Uitje (dans, theater) Verder speelt ze wel met haar fillypaardjes. Playmobil ook wel. Lego even wat minder.
@salapio: filly is ook leuk ja... En van playmobil hebben we echt al bergen... Misschien dat als ze geld krijgt dat we daar zo'n grote set playmobil van kopen nog maar ik durf het niet meer te vragen. Vorig jaar was dat bijna het enige wat ze kreeg en we hadden al een heel krat vol Lalaloopsy - Wikipedia, the free encyclopedia Dochterlief vindt alleen de mini's echt heel leuk trouwens. De grotere heeft ze minder mee
Is het nou zo' raar kado trouwens? Dat ze graag een anatomisch model wil? Ik zou denken... Je weet zelf wat je leuk vind. Maar opa's en oma's vinden het maar raar en vragen meteen "en wat wil ze nog meer?"
@ saskia78: wat ziet dat er leuk uit! Maar laat ik het maar niet doorgeven als tip.. Hebben al bergen van vanalles en nog wat Vind het trouwens helemaal geen gek cadeau! Jarige mag toch zelf dingen op haar lijstje zetten. En als dat nu is wat ze heel graag wil.. Tja, moet je dan zeggen 'sorry, vind het een gek cadeau dus geef je iets anders'. Nee, hier zou ze het zeker gehad hebben als ze het gevraagd had aan opa's/oma's (of als ik dat zelf aangegeven had). Hier vroeg ze een paar jaar terug maar één ding: een roze stofzuiger. En wat voor hekel ik vooraf eigenlijk al aan dat herrie-ding had.. Ze was echt zo enorm blij. Dat gezicht was het helemaal waard. Zelfs nu nog als ik dat afzichtelijke herriemakende ding zie/hoor Zitten uiteraard wel grenzen aan 'het krijgen wat je vraagt' hoor, want je kunt niet alles krijgen wat je vraagt natuurlijk, maar zoiets.. Is hartstikke leerzaam zowel nu als op oudere leeftijd. Is zeker niet iets dat ieder kind zou vragen voor een 6e verjaardag, maar lijkt me zo wat ik uit eerdere posts voor indruk krijg gewoon iets wat erg bij haar leergierigheid en interesses op dit moment aansluit
@abri: mja toevallig reageerde mijn geen moeder ook zo gister. En die vind normaal eigenlijk maar erg weinig vreemd. Misschien dat ze het gewoon niet zo leuk vind om te geven.. Dat kan natuurlijk. Maar denk toch even kijken of ik nou gek ben geworden of dat het meevalt. Het valt mee dus (En ja natuurlijk zijn er grenzen... Maar iets leerzaams wat op zich niet heel duur is... En waarvan ik weet dat het al heel lang haar interesse heeft zal niet snel geweigerd worden... Hooguit een tijdje uitgesteld als het even niet zo uitkomt. Nouja net als dit dus... Staat al zeker een jaar op d'r verlanglijstje maar ik vind het niet echt een "zomaar omdat je het toevallig leuk vind"-kadootje. Wel Prima als verjaardagskado of met Sinterklaas straks.)
Nee, supercool! Mijn dochter wil graag een wereldbol hebben. De anatomische modellen die bij de huisarts staan vind ze ook super interessant. Ik denk alleen dat ze niet op het idee is gekomen om dat te vragen (ik ook niet trouwens, waar koop je zoiets überhaupt?)
De Hema heeft ze gewoon. Daar heeft onze dochter ze ook gezien Kosten 20 dus dat is wel te doen E ze hebben er ook kleine wereldbollen. Geoot genoeg om wat op te zien maar niet zo geoot dat hij eigenlijk continu in de weg staat. En Bart Smit heeft zelfs een wereldbol met verlichting erin... Ook gaaf
Supercool cadeau juist Saskia. O ja! Een wereldbol die wil ze ook. Goeie . Veel mensen vinden een boek ook saai om te geven. Ik wilde vroeger niets anders....
Hier ben ik al een tijdje met een lijstje bezig en dit heb ik tot nu toe : Balletschoenen Balletpak en rokje Knuffel met grote ogen (hondje) Dizzy dancers Strijkkralen hama, glow in the dark en goud Twister Springtouw glitter roze Jurk Hema met rode handschoenen (met opa en oma een keer gezien) Make up pop Vlecht diadeem h&m (diadeem met een vlechtje eraan) Hello Kitty gympen h&m Goudvis (toevallig vanmiddag in de dierenwinkel geweest en ze loopt altijd meteen naad de vissen. Ik vind het een leuk idee, maar ik weet niet wat papa ervan vindt )
Wij hebben sinds vorige verjaardag guppen En nieuwe balletschoentjes krijgt ze ook.. Was ik al bijna vergeten