Wie heeft ook een ouder verloren & is nu bezig met het krijgen van een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 27 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    ZOEEEEE!!!!!!! Wat geweldig nieuws zeg!! Gefelicteerd hihi..!!!! Ben blij voor jullie. Ik weet niet wanneer ik kan testen want weet me cyclus nog niet? Voor laatst dus na 46 dagen 16 maart ongesteld geweest, kan ik die banner aanzetten op 28 dagen dan en gewoon van een normale cyclus uitgaan? Ik herken ook zo veel in jou verhaal en alle woorden kloppen zo. Je kunt het tegen je mama vertellen in gedachten is ze altijd bij je, ik ben bij een medium geweest en die zei zodra je aan haar denk of haar naam hardop zegt komt ze echt naar je toe, ik weet het niet maar het geeft een beetje houvast! Dat zei mijn vader ook het is veel erger om je vrouw te verliezen, hij heeft weer een nieuwe vrouw, weleens waar niet de gene die hij wilde maar zijn leegte is idd opgevult en kan weer leuke dingen doen, wij krijgen nooit meer een moeder. En ook al willen we dat niet idd maar het onvoorwaardelijke , het is zo raar he. En idd ook jij er niet teveel mee bezig zijn he want je word er alleen maar verdrietig van, misschien krijgen ze het later nog eens door wanneer hun ego ervan af is en ze het gevoel hebben alle tijd ingehaald te hebben wat ze niet met onze moeders konden. Krijg tranen in me ogen van je verhaal en dan het einde dat je zwanger bent, geniet er echt van meis! Houd je me op de hoogte!!! liefs !

2. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Oke spannend, houd ons op de hoogte! Duim voor je!!

3. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Hoi Marieke, jeetje dat is vroeg om je moeder te verliezen, ik heb dan nog gelukkig een hele mooie tijd gehad met haar tot mijn 22ste , en weet hoe ze was . Jij hebt dat waarschijnlijk minder... Het maakt niet uit op welke leeftijd je haar verliest je zult haar altijd missen maar het is anders als ze 80 had geweest he. Oke spannend, ik had ook heel erg last van het ontpillen, voelde me echt ziek, misseljik, hoofdpijn, buikpijn , welke pil slikte je? Ik werd pas na 46 dagen weer ongesteld uit mezelf, wacht nu op de tweede ronde! Groetjes

4. Steenbok81

26 mrt 2012
    52
    0
    0
    Werk 36 uur per week in de hulpverlening.
    Rijswijk
    @sunshine24: ik slikte microgynon 30. Ik ben benieuwd hoe snel het ons lukt om zwanger te worden.

Mijn vader vertelde dat mijn moeders direct de 1e maand zwanger was, maar de eerste test negatief was. Aangezien ze klachten hield zijn ze naar de huisarts gegaan wen bleek ze toch zwanger te zijn. Ze was toen 6 à 7 weken zwanger. Het is fijn dat mijne vader alles nog goed weet, maar had het natuurlijk liever met mijn moeder besproken.

Mijn vader is in 1996 hertrouwd met een super lieve vrouw. We hebben beide aangegeven niet op zoek te zijn naar een moeder en dochter. Het is fijn dat we het daar over eens zijn. Inmiddels voelt het voor ons beide wel bijna alsof we moeder en dochter zijn en voor het gemak benoemen we het soms ook zo, als we geen zin hebben alles uit te moeten leggen. Ik ben blij dat mijn vader weer iemand heeft gevonden met wie hij hopelijk oud kan worden. Hij heeft hier een tijd mee gewacht, ook vanwege mij. Ik ben enigszins. Mijn moeder was zwanger toen ze overleed.

Mijn vader wilde ook dat ik achter een evt. nieuwe relatie stond en het kon vinden met zijn evt nieuwe vriendin. Gelukkig is dit vanaf het begin goed geweest tussen Ina en mij. Ze vindt het ook super spannend dat wij nu zwanger proberen te worden. Wat dat betreft heb ik het super getroffen met mijn vader en zijn vrouw :)

Groetjes Marieke

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Helaas heb ik qua pa wel flink pech... Die is erg lang psychotisch geweest.. Heeft ook schizofrenie dus was erg heftig... Gelukkig is t nu stabiel, maar hij maakt nog steeds een puinhoop van zijn leven...
    Sociale dingen snapt ie ook niet... Begrip is ook ver te zoeken... Klinkt hard maar heb t idee dat ze beiden weg zijn... Hij heeft zich nauwelijks om me bekommert, zat altijd achter zijn pc te gamen. Van vroeger weet hij bijna niets... Gelukkig heb ik mijn schoonouders.... Maar heb t er gewoon zo moeilijk mee. Die vent vreet nog steeds zoveel geduld en energie.. Altijd maar aandacht willen en zichzelf verwaarlozen. En ik voel me verantwoordelijk...
    Terwijl ik nu ook ff een ouder wil die me steunt...
    Moest t ff kwijt.... Iig koester echt wat je hebt. Niets is vanzelfsprekend.

6. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Oke dat is wel een lichtere pil, ik slikte de dianepil. Ja je moet het gewoon op ze beloop laten, is wel lastig want je wilt het zo graag en wel nu hihi.. Wat fijn dat je het met haar zo goed kunt vinden, kan me voorstellen dat dat heel fijn is, helaas heb ik dat niet en ook niet heel erg veel behoefte aan. Heb mijn eigen leven nu en als ik omga met de vrouw van mijn vader ( vriendin eigenlijk) voelt het als verraad naar mijn moeder ook omdat ze zo anders is en er totaal geen klik is, als dat er wel had geweest had het misschien wel anders geweeest.
    Heel veel sterkte en succes!!

7. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Hoi Beckje, wat erg zeg. Lijkt me heel zwaar, de relatie met je vader, ik heb dat gevoel soms ook dat ik ze beiden ben verloren maar ik heb me vader nog , kan je nagaan hoe dat voor jou moet zijn.

Iig geniet heel erg van je zwangerschap, straks is je wereldje weer zo veranderd dat de gedachten misschien daaraan wat anders of minder zullen worden. Mooi gezegd idd koesteren wat je nu hebt en genieten van het leven want het kan zo maar over zijn.

Liefs !

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Thnx :) ja genieten ga ik ook zeker! Eindelijk een normaal gezinsleven waar alles gewoon zo is als t hoort. Soort symbolische nieuwe start

Deel Deze Pagina