Hoi dames, wie van jullie is in het bezit van een PSP? wat zijn jullie favoriete spelletjes en umd-films? En gaan jullie er ook mee op internet? Heb net een witte PSP besteld,kan niet wachten! Groetjes,Lucia. p.s. Heb ook maar meteen een spelletje van Harry Potter bijbesteld
Die heb ik ook gehad,ook een fijn ding he?! Helaas is deze nu kapot dus ja...maar direct voor iets anders gegaan...
Ja! Ik heb mn ventje er een gegeven voor kerst. Ideaal...niet meer heel de tijd de playstation aan, nu zitten we lekker naast elkaar tv te kijken/ te gamen. Ik vind er zelf niet zo veel aan, maar voor hem is het echt een verslaving. Dus perfecte oplossing!
Mijn man en ik hebben beide een NDS (hoe gaat zo ding kapot dan, heb je hem laten vallen of zo). Jaja, ook de Wii staat al weer bijna een maand in de huiskamer te pronken. Kan ik straks iig iets doen tijdens m'n verlof.
Hier ook een psp aanwezig M'n man vind er meer aan dan ik haha Films kijken doe ik er eigenlijk helemaal niet op. Mijn man doet dat heel af en toe wel. Maar niets kan tegen een normaal beeld formaat haha Tis jammer dat je die umdb-films niet via een kabeltje op je tv kan bekijken. Verder is mijn favoriete spel op de psp nog steeds sims2. Is niet hetzelfde als de pc game. In de sims2 voor de psp zit echt een verhaallijn met opdrachten enzo. Echt heel gaaf! Verder hebben we de 12e een gameboy advance sp. hihihi niet voor ons hoor...maar me dochter word dan 5 en die krijgt zo'n ding voor d'r verjaardag. Vind de nds ook erg leuk maar nog niet voor haar leeftijd. Verder hebben we een ps2 in huis. En mijn man wil gaan voor de ps3. Dus kunnen strakkies vanalles weer gaan spelen
We hebben een Snes, N64, Sega Megadrive, Playstation2, Gamecube, Gameboy, Gameboy SP, Nintendo DS en de Wii is inmiddels ook besteld De NDS is momenteel toch wel mijn favoriet en dan vooral Animal Crossing Wide World. De Wii is hier al weken niet te krijgen
Hier ok psp maar hij is van mijn twaalf jarige zoon en die van 3 speelt er ook op,ook heb ik de ps2,gamecube en nintendo DS en gameboycollor maar ik speel er nooit mee zijn van mijn kids gr sofaan
Wij hebben de zwarte, en we hebben er 2 spellen bij: een vecht spel en de andere is need for speed undurground. Ik had hem voor mijzelf gekocht, maar mijn hubbie heeft hem iedere keer verder hebben we er nog niets opstaan, ja een liedje. XXX Gusam
Wij hebben ook een PSP, een zwarte voor mijn mannetje en ikzelf heb de roze, helemaal leuk! Ook hebben we de Nintendo DS en de PS2. Op de PSP spelen we nu allebei heel veel Tekken, Pinball, Crash Bandicoot Carting. Films kijken we er eigenlijk niet op.
wij hebben thuis: nds, ps2 en nintendo 64... zelf ben ik nog op zoek naar de sega megabit 16.... die heb ik altijd gehad met het spelletje sonic.... geweldig..... maar dat ding was versleten en dus maar weggedaan
ik heb en had/ Atari/ Nintendo/ Super nintendo/ Nintendo 64/ Playstation 2 / Gamecube/ xbox / wii gewone gameboy/ gameboycolor/ PsP een aantal zijn ook alweer verkocht of staan bij me broertje ben trouwens stad en land afgerijst voor de wii maar goed heb hem inmiddels ook al een maand denk ik *lieft consoles* *lieft Zelda*
ik moet ze verkopen voor mijn werk, en ben eerlijk gezegd blij dat ik er thuis niets mee hoef. wel vind mijn zoon die computers leuk. maar ik ga ze niet allemaal kopen.
Ik heb ook een sps. Doe al mijn foto`s en muziek er op zetten. S`avonds bij het slapen gaan zet ik lekker mijn psp aan. Mijn favoriete spel is flipperen kei leuk. Lover
ik heb m ook (noujah, mijn vriend) hijs erg veel bezig met die dingen... net als xbox360 en de wii, toen die uitkwamen wou hij ze meteen hebben en stond er als 1 van de eersten mee in de handen.. psp ook, meteen toen hij utkwam stond meneertje in de winkel
mn vriend had een ps2 en ging voor de ps3, maar die werd iedere keer maar uitgesteld, uiteindelijk heeft ie een xbox 360 gekocht. maar daar kijken we ook vaak dvd's op. hij had ook een psp, de psp en ps2 heeft ie uiteindelijk verkocht. moet zeggen dat zn verslaving hele stukke minder is geworden..
Hier hebben we 2 NDS Lite, is wel lekker zo in bed te spelen. De nieuwste Zelda ligt hier al vanaf de kerst, moet ik nog mee beginnen. De jongste heeft hem al bijna uitgespeeld, ziet er wel mooi uit moet ik zeggen
Ikke niet,maar laten we zeggen dat het de laatste keer is dat er een 7-jarige aan mijn 'speeltjes' komt! oow,ik kan er nu wel mee lachen maar op dat moment,grrrrrrr... Nou m'n bestelde psp is gisteren verzonden hoi hoi!
Mijn vriend heeft een playstation 2 en kan niet wachten tot 3 er is. Mijn zoontjes heeft een gameboy advance. Zelf had ik een nintendo ds lite,maar die heb ik na 2 dagen alweer verkocht,kon er niet mee overweg. Nu speel ik nog af en toe sims 2 op de pc,ook heel erg leuk.