Dit heb ik op wiki gevonden hihi Split-level woningis een woning waarbij de vloeren, die tegenover elkaar liggen, een halve verdiepingshoogte ten opzichte van elkaar verspringen.
Wij helaas niet.. Het is niet altijd even praktisch maar ik vind Split-level woningen echt geweldig! Vaak heb je ook veel ruimte. We zijn 1x wezen kijken naar een split-level woning. Ik was er helemaal verliefd op, maar het huis was op dat moment iets te duur.. Vind ik nog steeds ontzettend jammer..
Wij een beetje...er is door de bewoners voor ons een aanbouw gemaakt aan ons huis...dat was toen echt een aparte kamer. Maar toen ik zwanger was hebben wij de muur doorgebroken en staat daar nu de hondenmand e.d. Zodat de hond wel bij ons ligt maar wel een eigen plekje heeft. Omdat het toch een stuk lager is hebben we er een groot traphek voorzitten.
een splitlevel woning onze woning 2005 gebouwd is een woning met grote garage en onderruimte beneden, boven de keuken, en stukje lager de woonkamer met groot terras dan de 2e verdieping met 3 kamers en een ruime badkamer , dus zou zeggen kom een keertje kijken , zou ik zeggen, staat nog te koop? gr jacque
heb zelf vroeger in een split-leve-flat gewoond... was erg leuk! inderdaad veel ruimte en overal inpandige kasten onder de trappen! nu ik een kind heb vind ik het minder handig... al die trapjes!! dus ben nu blij met mijn gewone rijtjes huis! maareuh..ts, vanwaar de vraag?