VanDaag hebben wij ons babytje voor het eerst gezien.. Alles was goed. Kloppend hartje.. En Bewegen deed die ook.. Het was zo bijzonder. Ik kon mijn tranen niet binnenhouden. Was wel effe schrikken toen ik hoor de dat ik 10 w 5dgn zwanger was. Normaal dacht ik 11 wk 5 dgn. Dus in plaats van 1 oktober ben ik 8 oktober uitgeteld. Ze zei ook dat mijn plecenta te hoog was, dat kan een kans zijn dat ik het kindje later gaat voelen bewegen. Nu wachten op donderdag dan de eerste afspraak bij de VK. Liefs Hilal
Wat is t ook mooi om je ukkie dan te zien hè? Heb je ook n nekplooimeting laten doen of niet? Geniet er maar lekker van!
Hey! ook ik krijg vandaag mijn eerste echo! volgens de dokter zou ik vandaag 9 weken en 3 dagen zijn... ben benieuwd of dit klopt ik ben echt super zenuwachtig! ik en mijn vriend kijken er al 2 weken naar uit om ons kindje te kunnen zien! ik hoop dat wij ook het hartje kunnen horen! met onze angelsound is dit nog niet gelukt ik laat je weten hoe het is afgelopen (moet er pas om 16u zijn!)
Jaa was echt super.. Je ziet gewoon een levende in je buik En die levende is jou kind.. Echt superrr Nee, ik ga het ook geen nekplooimeting laten doen. Dank je well
Ik ben ook heel erg benieuwd, ik weet wel Zeker dat je je tranen niet binnen kan houden.. Ik heb het hartje niet gehoord alleen zien kloppen Ik ga het hartje donderdag horen liefss
......ik mag vanavond voor de 1ste echo.... Het is allemaal zo spannend dat ik nu al met tranen in mijn ogen zit van jullie ervaringen....hopelijk zien wij ook een mooi kloppend hartje! Ik vind het allemaal heel erg bijzonder. Als het vanavond er allemaal goed uit ziet dan gaan we 11 april bij de verloskundige naar het hartje luisteren. groetjes
Ik heb vandaag ook mijn 1e echo gehad. Geweldig! Nu geloven we het pas echt. Volgens de VK ben ik 10w3d, dus dat zit maar 2 dagen van mijn eigen berekening af. Hij/zij zwaaide zelfs naar ons! Echt fantastisch was het.