wie heeft ook een structruele 20 weken echo gehad

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door marline1983, 1 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Klopt je kan en mag zelf beslissen of je het wel of niet wil.

Kwebbel

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Niet ongerust zijn dat ze je wegsturen, zeker niet als ze naar bepaalde dingen gaan kijken die je al eerder heb meegemaakt of in de directe familie voorkomen.
    Ik heb gisteren mijn echo gehad, en daar zouden ze extra controleren op een open ruggetje omdat mijn schoonzus hiermee is geboren.
    Eerste instantie lag die kleine helemaal niet goed ervoor, en is ze begonnen met de andere onderdeeltjes wat ze wel kon zien.
    Met een beetje zachtjes porren in mijn buik, ging de beeb zo liggen dat we het ruggetje zeer goed in beeld krijgen..en alles was perfect!
    Dus als het bij hun staat genoteerd blijven ze net zo lang pielen totdat ze het goed kunnen zien, en anders een nieuwe afspraak als het erg uitloop.

Ik wens je in ieder geval, heel veel succes! :D

3. Alita

Alita Niet meer actief

het is toch al gebeurd dan. Je kunt toch beter weten waar je aan toe bent.

4. dolfijntje1980

dolfijntje1980 Actief lid

23 okt 2007
    104
    0
    0
    Ik heb vandaag een normale 20 weken echo gehad terwijl ik een medische( dus door de gyn) zou krijgen. Omdat ze het verkeerd hadden ingepland krijg ik komende week alsnog ook een medische 20 weken echo, dit vanwege mijn diabetes. Op de echo die vandaag gedaan is waren geen afwijkingen te zien. Moet wel zeggen dat ik het best leuk vind dat ik er nu nog een krijg.

Groetjes
    Sil

5. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Hier wordt de 20-weken echo de screeningsecho genoemd en ik heb hem destijds ook gehad en alles was goed.

6. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoi hoi

nou deze echo duurde mar 15 min maar was heel mooi ze begonnen met de niertjes hartkamers enz en deze had ook de handjes voor het gezichtje
    maar met wat gedruk op mijn buik deed ie z'n handjes weg en het lipje was dicht :) ben zo blij nu
    en we krijgen een zoontje

het is idd niet verplicht je kunt zelf kiezen maar vindt het altijd wel ff fijn om te weten dat alles goed is
    zo kun je je oook voorbereiden

Deel Deze Pagina