hoi allemaal , ik heb 1 verstopte eileider en ga woensdag voor mijn 5e iui,maar nu heb ik deze ronde mijn eitje aan de verstopte kant.ik zou graag ervaringen willen delen over iui en verstopte of maar 1 eileider.over of je hiermee toch succes hebt gehad terwijl het eitje aan de verkeerde kant zat of je uberhaupt wel kans maakt met iui als je een verstopte eileider hebt.in ieder geval moet ik er nu nog 2 doen voordat ik op dewachtlijst mag voor ivf,al hoop ik dat dat niet nodig zal hoeven zijn groetjes
hoi, ze hebben geen hsg gegdaan maar een laproscopie(kijkoperatie) en daar kwam uit dat 1 eileider verstopt is,maar dat daar niks aan te doen is(bij mij dan)
Aan de ene kant misschien wel raar dat je dan geen ivf krijgt. Nu heb je hormonen gespoten/geslikt en een mooi eitje maar heb je er niets aan door die verstopte eileider. Toch ga ik duimen dat je iui niet nodig zult hebben. gr vruchtje
vruchtje, volgens de gyne kan je goeie kant het eitje opvangen van de slechte kant,dus daarom moet ik eerst 6 iui's doen voordat ik ivf mag doen. ik vind het ook wel raar dat ik niet meteen ivf mocht doen,maar de gyne zei toen tegen mij,je bent nog jong en als je nu met ivf begint en het lukt niet dan is er geen andere optie meer.ene kant begrijp ik dat wel,maar zoals je zegt allemaal hormonen gebruikt terwijl ik toch al bijna 100%weet dat het deze keer weer niet lukt,want als het eitje aan de verkeerde kant zit is de kans natuurlijk niet zo groot.maarja ik heb er morgen 5 opzitten en dan nog maar 1 iui,voordat ik naar ivf door mag
Hai, Ik heb ook 1 verstopte eileider (links) en kijk naar mijn banner! De 4e IUI is gelukt. Als mijn eitje aan de verstopte kant zat dan ging de IUI niet door zodat ik toch 6 goede pogingen zou hebben. Hopelijk komt het voor jullie ook allemaal goed. Veel liefs nataly
owh nataly ik wist helaal niet dat jij ook een verstopte eileider hebt.wist wel dat je zwanger was natuurlijk van het iui topic .maar bij mij gaat de iui wel gewoon door als het eitje niet aan de goeie kant zit,daar ze zeggen dat de goeie kant het kan opvangen.nu nog 1 te gaan dan word het ivf . groetjes
Hai, Mijn gyn vond het jammer om dan de IUI door te laten gaan omdat hij juist vertelde dat de kans heel klein is dat het lukt als het eitje aan de verstopte kant zou zitten. Zo zou er geen poging verloren gaan. Ik heb dus 4 IUI gehad en daar 8 maanden over gedaan. Ik heb een HSG gehad en dat was niet goed en toen hebben ze een kijkoperatie gedaan en daar bleek dat mijn linker eileider door middel van verklevingen dicht zit. Veel liefs Nataly
Hi babyangel29, Ik heb helaas ook 1 verstopte eileider. Ik heb al 5 IUI gehad zonder resultaat. We zijn nu bezig met IVF/ICSI. Ik wens je veel succes met je behandeling(en).
hey babyzz, dankjewel hoor en jij ook heel veel succes met je ivf/icsi! nataly bij mij zegt de gyne juist dat de goeie kant het eitje kan opvangen,dus dat je wel kans hebt ik vind het ook wel zonde van de iui's die verspilt worden,als je eitje toch aan de verkeerde kant zit.dus nu nog maar 1 te gaan.ik hoop toch en beetje dat het nog gaat lukken met iui,bij jou is het ook gelukt dus misschien? groetjes
Hoi babyangel29, ik heb ook een verstopte eileider en tegen mij is ook steeds gezegd dat dat niet uit zou maken, dat de andere eileider achterlangs het eitje op kan vangen. Ik geloof er helemaal niks van. De kans is er, maar die is klein volgens mij. Ik heb dat ook wel gelezen op Engelstalige sites en het verhaal van Nataly bewees voor mij dat er gyns zijn die er anders over denken. Wij stonden op de wachtlijst voor IVF in sep en mijn 4e IUI is mislukt. Ik zou er nog 2 krijgen voor IVF, maar ik heb aangegeven dat ik dat niet meer wilde. Ik kon het even niet meer aan, die hormonen enzo, en wil een paar maanden rust voordat we met IVF beginnen. Moet er wel bijzeggen dat wij volgens mij extra weinig kans maken met IUI omdat we telkens maar 1 of 2 miljoen zaadjes hadden. Ook hiervan zegt de gyn dat dat niet uit zou maken, maar ik ben nou eenmaal kritisch en lees in wetenschappelijke artikelen andere meningen hierover... Misschien moet ik dat niet doen en er meer op vertrouwen, maar ja... Weet jij al wanneer jullie evt door mogen voor IVF? Hoop dat het niet nodig zal zijn! groetjes
hoi evaz, ja ik geloof er ook weinig van dat de goeie kant het zou kunnen opvangen.op een andere site was een vrouw die had 4 iui's gehad,waar het eitje stees aan de verkeerde kant zat en bij haar 5 iui zaten ze wel aan de goeie kant en je raad het al was meteen zwanger!ik heb ook wel 3 iui's gehad waar ze toen wel aan de goeie kant zatenmaar toch geen resultaat en ik heb 2 iui's gehad toen ze aan de verkerde kant zaten.ik moet hierna nog 1 iui en dan gaat het toch ivf worden,alleen weet ik nog niet wanneer want ik mag pas op de wachtlijst wanneer ik die 6 iui's heb gehad . veel succes straks met ivf en ik hoop dat je snel zwanger mag zijn groetjes