Wie heeft er ook last van uitslag van de zon en wat gebruiken jullie hiervoor?en helpt het Ik heb het nl al jaren alleen op mn borst stukje armen en wat op mn rug en heb al talloze dingen geprobeerd maar niks helpt
Hoi hoi, Mijn broertje kreeg er nu ineens ook last van, nooit eerder gehad. Mijn vader al jaren. Het schijnt dat de zonneblaasjescreme van het Kruitvat erg goed helpt (bij mijn broertje in ieder geval). Heel veel sterkte en suc6 ermee! Groetjes, Con
Polaramine...wel even receptje aan de dokter vragen. Het is het enige wat bij mijn man en mijn moeder helpt!
Heb er ook al heel mijn leven last van en van alles geprobeerd. Sinds een paar jaar ben ik eruit: niks smeren ! Dat werkt bij mij prima, dus ook geen zonnebrand (wel rekening mee houden ) Ik smeer me 's avonds dan altijd in met after sun. Succes, ik hoop dat je iets vind dat helpt.
ik zou het niet weten maar als de zon schijnt op me lichaam dan jeukt me lichaam weet ook niet hoe dat komt heb er best wel last van
Maar als ik niks smeer dan verbrand ik denk ik haha Ik zal eens dat recepje vragen aan de ha Die van de lruidvat werkt niet bij mij
hey danjo ik heb er ook last van (heb me ingesmeerd met factor 50 en nog uitslag) dus binnen gebleven in de zon lange mouwen aan enz. ben naar de dokter geweest die heeft me eist gegeven voor e jeuk en de uitslag! werkt prima
Mijn schoonmoeder heeft er ook altijd veel last van. Ze heeft er tabletjes voor, via de ha, maar welke weet ik niet. Dus misschien toch even langs de ha, wie weet heeft hij wel het middeltje voor jou!
Ik had ook altijd uitslag/jeuk. Nu haal ik altijd Urtizon Complex korreltjes bij de drogist. Die neem ik voor het zonnen, heb daarna nooit meer last gehad van uitslag. Echt superspul! http://www.urtizon.nl/
ik heb het nu nog niet.maar ik heb ook nog bijna niet buiten gezeten mijn tuin is in verbouwing! ik heb er altijd last van ik smeerde er een komkommer/lavendel zalf op dat werkte erg goed
Ik heb al jaren last van zonallergie. Bij mij werkte ook geen enkele creme. Maar de homeopatische korreltjes van zonnatura, te koop bij reform winkels en sommige drogisten, werken bij mij heel goed. paar maal per dag een paar mini korreltjes onder de tong laten smelten. zit in een verpakking zo groot als een labellostift. Je hebt ze ook van utrizon, deze werken bij mij ook erg goed. Succes, hoop dat je er wat aan hebt.
Ik heb al diverse crempjes en pillen gehad van de dokter Utrizon helpt bij mij tijdelijk na een week komt het alsnog ... Maar vind het super al die tips ga zode ha bellen en die paar doorgeven en kijken of ik die al heb gehad of niet en binnen zitten doe ik niet ,ga toch echt wel dezon in hoor
Ik doe ook niet binnen zitten en heb een hardstikke blanke huid. En toch ondanks dat ik niks smeer verbrand ik zelden en is de allergie weg. Ik hoop dat je iets vind dat helpt