ik doe ook mee. vandaag of morgen mn ei. uitgaande van een cyclus van 29 dagen. maar het is de eerste ronde voor beeb nr 2 dus eigenlijk heb ik nog geen idee. zelf heb ik het idee dat mn ei gister was. gisteravond wel geklust dus misschien al net te laat. maar zondag ook geklust dus we zien het wel. ik ben wat dat betreft iets meer van we zien wel. eerste keer zwanger worden vond ik het veel spannender omdat je dan nog niet weet of je zwanger mag worden. ik weet dat het kan wat natuurlijk geen garantie is maar ben iets relaxter nu
ook bij mij is het de 1e ronde voor 2e kindje als het goed is vandaag me ei, maar twijfel nu heel hard zometeen voor de allereerste keer ovutest doen, kan dat gewoon 1 keer? of moet je dat dagen achter elkaar doen?
geen idee. volgens mij een paar dagen en dan zie je een streepje donkerder worden ofzo tja meid geen idde want heb ze nooit gebruikt. bij plurkie was het eigenlijk ook in 1 ronde ( eigenlijk 2) raak. succes hoor
dank je wel voor je reactie, nou bij mijn meisje had ik er ook helemaal niet zoveel verstand van, we deden het gewoon wanneer we wilden en ik werd zwanger toevallig in de goede periode gedaan, ik had daar echt geen verstand van toen, maar nu zat ik dus telkens mijn cyclus te berekenen, en te kijken welke dag me vruchtbaarstedag was, maarja nu ben ik zo aan het twijfelen, zo erg dat ik mezelf gek maak! maarja we wachten af en hopelijk een posi test straks, over 2 weken!