Mijn vraag is eigenlijk of je 5 dgn voor nod al kunt testen? wie heeft dit nog meer gedaan en hoe groot is de kans dat je het al kunt zien? ik kan echt niet langer wachten en ben van plan om morgenvroeg te testen als dat tenminste al mogelijk is.
Tja, met een extra gevoelige test zou het moeten kunnen zeggen ze. Maar het zegt helemaal niks. Als ie positief is, kan het nog misgaan. Is het negatief, dan kun je ook gewoon te vroeg zijn. Als je het wel wilt, dan zou ik die van kruidvat 2 voor 5E gebruiken. Die zijn gevoelig en betrouwbaar. Succes
Hoi Happy Girl, ik heb gereageerd op je vraag (klein persoonlijk verhaaltje van mijn kant...), maar dan in 'Zwanger worden' en topic 'Wachtbankje'. Als je zin hebt kan je daar altijd even kijken. Heel veel succes!! Ik ga nu lekker m'n bedje in..
Ik heb 5 dagen voor nod getest met kruidvat 2 voor 5 en had een licht streepje, volgende dag en dag daarna met digtale clear blue en ook positief. Dus je KAN wel 5 dagen voor nod testten maar het kan ook nog altijd fout gaan en gewoon ongesteld worden dus daar zou je wel echt rekening mee moeten houden.
Ik heb inderdaad getest, negatief, ik blijf nog even afwachten, maar nu heb ik tenminste een idee ... ik ben zelf veel rustiger nu ik weet hij is negatief, nu kan ik makkelijker wachten tot zondag maar bedankt voor de adviezen.. ik had ook moeten luisteren en het niet doen. maar ja is moeilijk hoor!
Je bent net gestopt met de pil. Het kan heel goed zijn dat je eerst moet ontpillen. Ik raad je aan om te wachten tot zondag. Het kan natuurlijk ook heel goed dat je lekker zwanger bent een vriendin van me vertelde me gisteren dat ze 6 weken zwanger is nadat ze begin oktober gestopt is met de pil, Daarbij komt nog een verassend feit. Ze heeft endometriose... Dus zij is dubbel "lucky" dat het direkt gelukt is! Succes ermee
heel logisch hoor dat je dat gedaan hebt. ik kon me ook niet inhouden. Maar idd het kan nog altijd misgaan (mocht je positief testen) en dat moet wel in je achterhoofd zitten. Maarrrrr voor hetzelfde geldt doe je straks na je Nod een testje en ben je hardstikke zwanger!! Gaan we wel van uit natuurlijk Succes!
ik was net met wakker worden zo misselijk dat ik me ook bijna niet kon bedwingen om alvast een testje te doen, maar wil echt wachten tot na mn NOD, maar wat moeilijk zeg.
ik ga deze maand toch echt proberen om pas NA nod te testen... vorige maand echt een duidelijke test gehad..(had ook klachten, herken ze van mn vorige zwangerschappen) zie album.... MAAR de rode kraan ging gewoon open.... en dan ook ECHT open.... Nu moet ik zeggen dat het wachten idd zooooooooo moeilijk is...
hier ben ik dus ook bang voor, dat ik nu posi test en dat ik alsnog ga bloeden, omdat er voor je NOD nog zoveel fout kan gaan. Geduld is een schone zaak, maar o zo moeilijk.