HAHAHAHAHA Ik heb zojuist bij een vriendin een aantal positiebroeken gehaald omdat ik (ja nu al ) wat ruimtegebrek krijg in mijn broeken en knellende dingen gewoonweg niet meer kan verdragen. Men, als ik zo'n broek aan heb met iets langs erover en mijn buik dus niet meer wordt platgedrukt door een te krappe broek zie je het toch echt al....... Ben echt trots op mijn buikje en kan niet wachten tot iedereen het weet en ik echt kan gaan showen!!! En wauw, wat zitten die dingen lekker!!!! Heerlijk, na 2 weken waarin ik vooral dipjes en huilbuien had voelde ik me even echt megazwanger, en ik kan je zeggen dat is echt een fantastisch gevoel........ Nu de 14e nog een mooi kloppend hartje op de echo en niemand maakt mij meer wat!!!!!
Hahahahaha, leuk is dat hé dat we kunnen showen met onze buik? Met mijn 3 dochters had ik niet echt een buik! Ik ben een rubensvrouw om het zomaar ff te zeggen en heb ook nooit tot het slankere types gehoord, dus bij mij viel het niet echt op als ik zwanger was. Maar nu ,jaaaaaaaaaaah ook ik krijg een dikke buik waar ik met recht trots op ben.En het begon al vroeg in deze zwangerschap dat ik een maatje groter nodig had en nu dat het echte groeiwerk is begonnen kan ik de lol wel op hahahaha. veel succes de 14e . groetjes Janine
ik ben nu ook bijna helemaal overgestapt op de positiekleding. en moet zeggen dat deze week de mensen ook opvalt dat ik zwanger ben. vanavond zei mijn buurvrouw nog van wat heb je een mooi buikje
Ik heb gisteren de eerste positiebroek aangehad, ook omdat ik last heb van broeken waarbij de band en de knopen knellen. En wat zat ie lekker!!!!! Buik is nu iets van 7cm gegroeid, en ik ben in gewicht alleen maar afgevallen (niet bewust hoor, maar dankzij misselijkheid) Groetjes Daphne