hallo dames vorige week zaterdag heb ik 1 nachtje in het ziekenhuis gelegen met weeen, die hielden op en ik heb zo 2 cm ontsluiting dinsdag verloor ik mijn slijmprop sindsdien rommelt het maar het zet niet door vannochtend rond 04:00 werd ik wakker met hevige menstruatiepijn, maar die pijn is constant alsof ik echt zwaaaar ongi ben er zit geen hoogtepunt in ofzo, geen wee denk ik wel giga rugpijn erbij ik ben terug gaan slapen maar dit lukte niet echt om 6 uur ging ik weer naar de wc en veegde ik allemaal slijm met bloed af sindsdien weer die pijn, nu niet constant maar wel vaak ik ga nog niet bellen, wil het eerst even afwachten maar zou dit een begin kunnen zijn? ik lek ook ineens extreem veel uit me borsten, heeft dit er iets mee te maken?
Ik denk dat dit het begin is. Als je om 4 uur al flinke pijn hebt en om 6 uur nog steeds en het komt terug in regelmaat. Dan zou het heel goed het begin kunnen zijn. Wat is die pijn en niet contstant, maar wel vaak? Heb je dat nu nog steeds. Worden de tussenpauzes tussen de pijn kleiner, word de pijn meer? En word je buik helemaal hard tijdens die pijn, van boven tot onder? Ik zou toch als je nu nog klachten hebt eventjes de vk bellen.
ik kan het zelf niet zo goed omschrijven de pijn is er gewoon constant en dan vooral in me rug hij ging eigenlijk niet weg (nu is hij even weg) maar er zit dus geen begin of eind of hoogtepunt in en ik heb al weken constant harde buiken dus hard is hij bijna altijd ik ga het gewoon goed in de gaten houden en kijken of het doorzet
Nou ik zou gewoon soieso even de vk bellen.. Als het wel begonnen is moet je gewoon in het ziekenhuis bevallen en met die 2 cm die je al heb Zal het vast niet al te lang duren.. Gewoon bellen dus!!!
heb net weer slijm afgeveegd met wat bloed, nu eventjes geen pijn toen ik dinsdag belde voor ook het bloed, zeiden ze dat dat niet zo erg was, moest meer de pijn en krampen in de gaten houden, wil/durf niet zo goed nu dus weer te bellen omdat ik helemaal geen krampen heb en het bloed/slijm ook niet in een hele grote hoeveelheid is net alsof je ongi word, groen/wit slijm met roze/donkerrood erdoorheen zeg maar ik raak er wel zenuwachtig van hahah ik hoop dat het nu maar door zet, want het rommelt nu al zo lang
PIJN/krampen Je heb toch pijn?! Ik snap het probleem niet hoor bel gewoon voordat je je kind ineens uitpoept in de wc en je dan alsnog hals overkop als een malle naar t zoekenhuis moet Waarom zo eigenwijs doen?
Klinkt als de slijmprop. Maar gewoon bellen daar zijn ze voor. En liever 1 keer te veel bellen dan te weinig. En nu zit je met veel vragen en misschien ben je ook wel ongerust. Met een telefoontje worden je vragen beantwoord en je ongerustheid weggenomen. Of als nodig is word er gehandeld. Gewoon bellen dus.
Hoop t voor je.. alleen wat ik me afvraag.. eerst had je een topic daar zei je 4 cm ontsluiting te hebbe. vd week las ik weer 3 cm en nu 2???
het loopt in een trechtervorm voor is er dus 4 cm ontsluiting en achter 2 tot 3 dus ja ik weet dus ook niet hoeveel het nu is daarom hou ik het op 2 dat is het minste ze kon met 2 vingers op het hoofdje en voor met meedere vingers erin ik heb net gebeld en ik moest afwachten of de pijn regelmatiger word, het is nu weer rustig ik word er langzaamhand een beetje gek van
Ik zou toch bellen, je verliest slijm en bloed, en hebt pijn en krampen. Je kindje is nog prematuur, 't is wel een redelijk veilige termijn om te bevallen, maar je zal toch zeker nog naar het ziekenhuis moeten, dus kan je maar beter op tijd zijn toch!
heb al gebeld maar ik moest afwachten tot het regelmatiger zou komen, minimaal 1 uur regelmatig en nu heb ik weer even nergens last van ik heb net een tip gekregen om even proberen te douchen
Maar het is nu toch eigenlijk nog veel te vroeg om te bevallen? Dat ze daar zo makkelijk over doen. Ik zou zelf toch niet echt gerust zijn.
Hoe gaat het nu met je? Ik hoop voor je dat het echt begonnen is! En als je het niet vertrouwd of zo, gewoon bellen!!!
nou het was denk ik weer vals alarm het is helemaal rustig in me buik af en toe nog een keertje wat afscheiding maar thats it! dinsdag belde ik ook omdat ik dus mijn slijmprop had verloren en wat krampjes had, toen legde ze dus ook uit dat ze me alleen maar lieten komen vanwege die krampjes en niet vanwege het bloed, ik vind dat ze daar ook een beetje luchtig over doen mijn eerste kindje is geboren met 36.2 en we kwamen er per toeval achter dat ik 5 cm ontsluiting had, zonder echte weeen, het rommelde meer een beetje.. vandaar dat ik het wat enger vind, omdat ik gewoon niet op mijn lichaam durf te vetrouwen maar we wachten weer geduldig af (nou ja ik ben eerlijk gezegd nu wel heeeel ongeduldig!)
ja kan ik me voorstellen dat je ongeduldig bent en niet zo op je lichaam vertrouwt daardoor.. zeker als je toen bij toeval met wat rommelen alleen erachter kwam dat je al 5 cm had.. toch op je gevoel vertrouwen en als je denkt er is meer gaande gewoon weer bellen hoor!
ik vind dat ze er maar laks mee om gaan, bloed voor de 37 weken is bellen, helemaal met zo'n geschiedenis! hoe gaat het nu?
Ik snap deze opmerking niet zo goed! Wellicht goedbedoeld maar kom op ts is pas 35 weken. Hoe langer de baby in de buik zit hoe beter. In de meeste gevallen dan! Maar eerder willen bevallen om maar van het rommelen te zijn Ik liep ook heel vroeg te rommelen maar ben wel blij dat hij tot 37 weken in mijn buik heeft gezeten, maar achteraf nog te weinig weerstand heeft gehad en met 3 weken behoorlijk ziek is geweest.
Bellen!! Ik had beide keren ook lage rugpijn die niet met pieken of dalen kwam. Die zat daar continu. Leek alsof ik mega ongi zou worden. Later trok het ook naar mijn benen en kreeg ik uiteindelijk ook buikpijn.