17 dagen na TP niet ongesteld en negatief zwangerschapstest !

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kinderwens2005, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinderwens2005

    28 feb 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na 10 IUI, 2 cryo en 3x IVF (en 5,5 jaar verder) weer niet zwanger. Het ergste vind ik dat deze keer mijn menstruatie weg is gebleven, al die pogingen daarvoor al ruim voor zw-test ongesteld geworden. Omdat het nu is weg gebleven begon ik hoop te krijgen en zag het roze wolkje eindelijk verschijnen!
    Blijkbaar kan je menstruatie door hormonen/medicatie (pregnyl en bolletjes beide gebruikt) of stress wegblijven. Moet nu danook stoppen met de bolletjes (utrogestan). Je kunt beter gaan menstrueren dan dit !

    It was good to be true!!!

    Vandaag zw-test in het zkh laten doen (17de dag na tp) en die was harstikke NEGATIEF !! Wat een klap in mijn gezicht, zit nu in zak en as, heb zo`n enorme pijn en verdriet.

    Zijn er meer mensen die ervaringen hebben met het uitblijven van menstruatie/negatieve zwangerschapstest langer dan 16 dagen na tp?
     
  2. zeehondje

    zeehondje VIP lid

    30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Jeetje wat een verhaal zeg meid en wat hebben jullie al veel moeten doorstaan!
    Wat betrefd geen ongi na 16 dagen na tp geen ervaring mee. Wel pas later ongi dan normaal na iui pogingen. Dit kwam echt door de utrogestan. Drie of vier dagen na het stoppen werd ik dan pas ongi. Is dit de eerste keer dat je de bollen moest gebruiken of werd je de keren daarvoor gewoon ongi door de bollen heen?

    Sterkte meid!
     
  3. Kinderwens2005

    28 feb 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werd idd door de bolletjes heen de vorige 2 keren ongesteld, echter gebruik ik nu bij de 3de poging zowel bolletjes en pregnyl. Wellicht to mutch voor mij lijf.

    Het is echt zwaar en het waren en zijn heftige jaren. Dat gun je echt niemand, zelfs je ergste vijand niet !!!
     
  4. Antares

    Antares VIP lid

    17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    heb door de utrogestan wel vaker gehoord dat het weg kan blijven helaas.

    Maar moet zeggen, ik heb een LF van zowiezo 17 dagen...bewezen door echo en negatieve testen al meerdere keren...dus dat kan ook he.
     
  5. Kinderwens2005

    28 feb 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisterochtend gestopt met de bolletjes en vanmorgen ongesteld geworden !!! Het is over....
     
  6. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Rotspul die bolletjes! Dan kun je totaal niet van je lichaam uitgaan en krijg je typische zwangerschapskwaaltjes. Als je menstruatie weg blijft krijg je hoop en komt de dreun des te harder aan.:(

    Sterkte!
     
  7. diaantje

    diaantje Lid

    31 jan 2011
    82
    0
    0
    NULL
    noorden van land
    Hallo Meiden

    Zit met hetzelfde probleem
    vanaf zaterdag wat bloedverlies zondag iets meer
    maandag dacht ik het zet door
    3x negatief getest
    vandaag voor bloedprikken geweest en de bolletjes gebruik ik nog steeds
    afwachten wat de uitslag is
     
  8. zeehondje

    zeehondje VIP lid

    30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Sterkte Kinderwens!!!
     
  9. Mijs

    Mijs Fanatiek lid

    14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hee meiden,

    Mijn menstruatie bleef ook altijd weg door het gebruik van Utrogestan. Mocht 15 dagen na tp altijd test doen. Als het negatief was stopte ik met de bollen en werd dan 4 dagen later ongesteld (19 dagen na tp).
    Sterkte voor jou, Kinderwens, het is gewoon k*t!
     
  10. Kinderwens2005

    28 feb 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks dames....en het is idd zwaar k*t, hele beproeving !!! nu maar hopen op een spontane wondertje?!
     

Deel Deze Pagina