Mejon ik vind t superknap dat je het zo probeert op te lossen... en ze heeft het vanmiddag idd echt heel netjes gedaan! Hopelijk komen er veel goede nachten voor jullie! Sapje, nou geloof me ik weet écht wel wat gebroken nachten zijn dus ik weet wel wat TS voelt. Hoe kom je erbij om zo'n 'nou nou' berichtje te sturen terwijl TS zichzelf volgens mij helemaal neit zo aangevallen voelt? We proberen gewoon allemaal met haar mee te denken en laten we vooral allemaal realistisch blijven, het is niet normaal om een dreumes van 16mnd een sterk sederend middel te geven om te slapen... dat is bij zo'n kleintje geen oplossing maar een rekmiddel !
precies lovelyDK, ik weet ook al te goed hoe het is om zo radeloos te zijn. Heb dagen gehad dat ik met dichte ogen achter de kinderwagen liep omdat ik zo moe was en werd er depressief van. Viel kilo's af en genoot niet meer van mijn meisje. Maar toch zou ik zo'n stap naar zo'n middel niet snel zetten.
natuurlijk is het goed dat ze gewaarschuwd word voor de ""gevaren"" van dit drankje, alleen wat ik soms las in sommige berichtjes was echt niet zo netjes, ze zeiden nog net niet dat ze haar vergiftigd maar het lag er niet ver vanaf , en ookal voelt zei zich niet aangevallen ik geef gewoon mijn mening over hoe sommige hier hun mening over geven lijkt me dat je dat toch ook wel iets aardiger kan geven . en verder val ik niemand aan mbt niet weten wat gebroken nachten zijn want ik weet heus wel dat dit iets is waar meerdere van jullie over mee kunnen praten. dus dames succes met jullie kleintjes en no hard feelings
Waarom? Waarom is het TE als ts gewezen wordt op de gevaren van het middel en de vraag krijgt waarom ze het in godsnaam geeft? Zelf vindt ze t prima maar buitenstaanders willen een rel beginnen ofzo? Beetje flauw he TS hoe ging t afgelopen nacht???
nou, ze werd om 3.50 uur wakker maar had ook gepoept.... als dat niet was was ze misschien wel gaan slapen??? maar nu niet. dus even bij ons gelegt en na een uur weer in eigen bed. wilde ze niet, toen bij haar gaan liggen. tot 3x, ze werd steeds wakker als ik opstond. vanaf 6.00 uur ongeveer tot 8.00 uur weer geslapen. dus voor een eerste keer mag ik niet klagen, maar of het beginnersgeluk is....haha. we gaan het zien.
Was dit de eerste keer dat je de promethazine had gebruikt? Klinkt wel hoopvol in vergelijking met tig keer eruit?! Ik zou alleen zelf niet haar bij jullie hebben gelegd. Wakker worden van een poepluier is heel normaal maar ik zou het zeker niet te gezellig maken! Verschonen, niet teveel licht, op haar eigen kamer blijven en weer terug naar bed. Niet te veel kletsen of knuffelen, maar zo kort mogelijk houden. Logisch dat ze nu protesteerde toen ze weer naar haar eigen bedje moest! Hopelijk gaat t aankomende nacht beter! En sliep ze nu in het juniorbed of eigen ledikant?
Heb even een beetje gelezen in dit topic.. Dit middel heeft mijn huisarts afgeraden. 18 maanden lang konden vriend en ik 5-10 keer per nacht eruit en vaak konden we er ook wel uit blijven. Jankend zat ik op het consultatiebureau...Jankend zat ik bij de huisarts. Hij stuurde me de homeopatie in want hij verrekte het om Tygho zo'n smerig middeltje te geven. En na zijn uitleg en wat gegoogle ben ik blij dat we dat nooit hebben gebruikt. Op homeopatische basis hebben wij het perfecte middel gevonden! binnen 3 dagen sliep hij door, en na 3/4 maanden kon hij er weer af en sliep hij uit zichzelf door. Bij kinderen is het vaak een neerwaartse spiraal en die moet doorbroken worden. Maar voordat ik mijn kinden toch van die medicijntroep zou gaan geven...dan moet er wel heel wat gebeuren!
Ook ik weet hoe het is om slapeloze nachten te hebben. Wij gebruiken sinds een half jaar Sleepzz Junior slaap en rust, sinds dien gaat het vele malen beter met het slapen Quinn is ook veel ziek, verkouden, hoesten, puffen ect ect. Dus de nachten zijn vaak drama, maar hij zijn ritme nu wel sneller terug met de Sleepzz. Soms hebben we nog een rotnacht, zoals vanacht. Maar ben blij dat we nu al zo ver zijn. Mijn ha weigerde slaapmedicatie ofzo te geven, omdat het veels te zwaar was en met Quinn zijn longen helemaal niet verstandig.
ik had de 2 nachten ervoor in haar ledikantje promethazine gebruikt en toen werd ze 2x heel kort wakker. afgelopen nacht heb ik haar ook op haar eigen kamer verschoond, geen lamp aan gedaan en niet gepraat. maar ze ging echt niet meer in bed. ze lag nu de eerste nacht in het juniorbedje. toen heb ik ze bij ons gelegt maar mijn man sliep gewoon door en ik ging ook met mijn ogen dicht liggen maar ze was klaar wakker en ging echt niet slapen.
wat heeft er bij jullie dan zo goed geholpen? ja ik ben ook niet snel van die middelen, maar ik was echt op....kon echt niet meer. liep al zo lang op mijn laatste eindjes....de koek was even op.
sleepzz junior heb ik ook al gegeven, maar heeft ze nooit beter van geslapen. net als kindival en valdispert.
Wat ik mij afvraag, hoelang gebruikte je de andere spullen? Zeker bij homeopatische spullen staat echt wel een week of 3 voor. Iedere keer andere spullen geven, word je kindje ook onrustig van ben ik van mening. Heb je een vast slaapritueel, heb je het bedje al veranderd, nachtlampje, deur op een kier, deur open? Probeer mee te denken.
ik heb die dingen 2 maanden gebruikt. en al die andere dingen heb ik ook al geprobeerd. nu ligt ze ook weer in het juniorbedje en slaapt. onze oudste heeft 1 a 1,5 week erg moeten wennen aan het juniorbedje en toen ging het goed. moet zeggen dat mara het tot nu toe minder dramatisch doet....
Mejon gewoon ff volhouden dit hoor... komt écht wel goed! Is gewoon even wennen.. Geef je dr nog Promethazine?
ik wil testen of het aan het bedje ligt en als ik ze wat voor het slapen geef dan weet ik nog niet of ze went aan het bedje..... dus dat doe ik niet.
Goedzo Mejon ! En als je naar de homeopathie wil grijpen zou ik wel eerst zelf naar een homeopaat gaan, op basis van het karaktertje van je kind gaat hij een middel uitzoeken wat bij je kindje past...
Dan als toevoeging nog even: ga dan naar een homeopatisch ARTS, dan weet je zeker dat er op medisch gebied niet maar wat aangeklooid wordt Je kunt er eentje vinden op www.vhan.nl