maar goed, die 2 ml die ze mag ga ik niet meer geven. met de helft ging het ook best goed. dus misschien nu met dat juniorbedje zonder dat spul ook....
ze heeft gister amper iets gehad dus vanavond niks. en ze is maar 1x wakker geworden!!! misschien kan ze het nu toch helemaal zelf. ik moet 16.05 u bij de KA zijn, dus zal het ook daar bespreken en eventueel of ze misschien toch voor de zekerheid wil testen op allergieen. maar ben al erg blij dat het zoveel beter gaatnu ze in dat juniorbedje ligt. ze heeft maar 2x de toegstane 2 ml gehad en verder heb steeds minder gegeven. en het gaat echt heel goed ook met minder dus.....ben happy!!
ben bij KA geweest en ze zei dat die 2 ml echt wel kan bij een kindje van deze leeftijd. en nu ze het met minder ook beter doet zei ze dat ik maar moest kijken hoe het ging of dat ze zonder kan. kan ze dat niet (dat het dan toch weer drama wordt) dan mocht ik best die 1 of 1,5 ml geven als ze dan beter slaapt. ze zegt dat ze dan vanzelf wel het goede ritme gaat pakken en dat dit wel het duwtje kan zijn dat ze nodig heeft om het goede slaappatroon te pakken. dus ook de KA ziet er verder geen probleem in.
Fijn dat het nu zo goed gaat! Idd nu hopen dat het zo blijft. En lekker dat de KA ook zei dat het wel kan. Geeft je toch wat meer geruststelling. Hoop dat je goede nachten te wachten staan
nou, we hebben echt al goede nachten achter de rug nu. ik geef nu niet meer dan 1ml, dus echt heel weinig en het gaat goed! ben zo blij. en idd fijn dat de KA er geen probleem in ziet. dat je te horen krijgt dat je dit best zo mag doen en dan weer kunt proberen of ze het zonder ook goed doet. ik las ook negatieve dingen op internet dus vond het ook erg belangrijk wat de KA zou zeggen, maar ze zei dat dat veelal ook met vroeger te maken had, maar dat er tegenwoordig al anders mee omgegaan wordt. dus was echt gerustgesteld en ben er ook niet meer bang voor om het een beetje te geven.