Dochter gevallen, rood oog.

Discussie in 'De lounge' gestart door Ganesh, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ganesh

Ganesh Bekend lid

21 jan 2014
    500
    2
    18
    Werk, gezin, boeken
    Zuiden
    Hallo meiden,

Gisteren middag is onze dochter gevallen, ik heb het niet zien gebeuren want was de bedden aan het maken, en zij aan het opruimen.
    Ze huilde flink en man was er al bij. We hebben haar snel kunnen troosten en het was zo weer over.
    Echter nu een dag erna, lijkt haar oog ontstoken. Het witte is rood zoals bij een ontstoken oog.
    Verder is er gelukkig niks te zien. Geen zwelling, niet blauw en niks buiten het oog.
    Ze rent vrolijk rond, lacht, gilt, heeft plezier.

Ik wil het even afwachten omdat het niks hoeft te zijn. Het was niet dramatisch. Op internet was ik gaan zoeken, maar dat had ik niet moeten doen. Wat zouden jullie mij adviseren?

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik zou toch even naar de dokter bellen. Kan natuurlijk best dat er iets in haar oog is gekomen waardoor het is gaan ontsteken, maar daar zou ik dan wel een zalfje voor gaan halen. Met ogen ben ik altijd nogal voorzichtig..

3. Ganesh

Ganesh Bekend lid

21 jan 2014
    500
    2
    18
    Werk, gezin, boeken
    Zuiden
    Ja dat dacht ik ook, ik heb de val niet zien gebeuren, als ik niet ga volgt er misschien meer schade.. Dankjewel

4. Ganesh

Ganesh Bekend lid

21 jan 2014
    500
    2
    18
    Werk, gezin, boeken
    Zuiden
    Ik heb net de huisarts gebeld, maar ze vindt het niet nodig om langs te komen. Ze denkt dat dit gewoon een reactie of irritatie is en niet door de val komt. Wel in de gaten houden en met een koud washandje
    wat verkoelen.

Deel Deze Pagina