Wie heeft ook striemen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sam30, 24 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PeAn

PeAn Niet meer actief

Ja hier ook een prachtige tijgervelletje.

Met de jaren worden de meeste strepen wel lijntjes maar sommige strepen als je daar overheen gaat met je vinger dan voel je de huid van zo'n streep gewoon dunner zijn. Deze streep wordt never nooit niet een lijntje.

Tja er zijn 4 kindjes in gegroeid en mijn buik was enorm tijdens alle zwangerschappen.
    Op mijn borsten trouwens ook een paar strepen maarja die zijn blijvend 2 maten gegroeid.

Sam30 vindt dit leuk.
  2. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Op mijn buik tot nu toe nog niet. Maar ik moet nog 10 weken, en ben nu al enorm, dus dat kan nog goed veranderen.
    Op mijn bovenbenen had ik altijd al striemen van de explosieve groei in de puberteit. En toen mijn borsten bij dochter eindelijk enigzins melk gingen produceren, kreeg ik 'zonnestralen' rondom mijn rechter tepel. Die zijn inmiddels bijgetrokken naar witte, minder opvallende strepen.

Ik zie wel wat deze zwangerschap nog gaat doen... Kan me er ook niet druk om maken, dat helpt toch niet.

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Helaas wel. En niet alleen op mijn buik. :(

4. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Je kan beter vragen: wie heeft er geen striemen?

En joh, zo erg is het niet. Je bent straks moeder van 2 kinderen. Nog even en je bent druk bezig met luiers verschonen, borstvoeding of fles, gebroken nachten, urenlang buiten wandelen (want dan is de kleine stil) en dan is er nog een kind die ook jouw aandacht wilt.

En als je dan eindelijk een moment kan vinden om vd zon te genieten en je stoort je aan je striemen, een badpak kan altijd. (Tenzij je mijn figuur hebt, deze nijlpaard kan geen badpak laat staan een bikini aan)

5. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ook hier was nummer 2 de boosdoener ;)
    Ben er inmiddels zo aan gewend dat ik het eigenlijk niet meer zie.

6. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.267
    25.733
    113
    Geen striemen op mijn buik, alleen links op mijn heup drie streepjes (rechts niks). Wel een joekel van een litteken, door de keizersnedes.

7. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Een tijger zou jaloers zijn op de hoeveelheid strepen die ik heb. Tja, so be it. Kan dr vrij weinig aan doen en hoeft ook niet, lig er niet echt wakker van eerlijk gezegd ;)

8. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Ja hier ook ! Buik en borsten.
    Maar kan er nu na jaren trots op zijn.
    Ze herrinderen me aan de geboorte van mijn oudste.
    Ik heb me heel lang onzeker en minderwaardig gevonden.Maar nu HOORT het bij MIJ!!!!:thumup:

9. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik heb ze wel maar gelukkig niet heel veel. Ze zitten ook alleen op mijn onderbuik dus in bikini zie je ze niet. Ze zijn ontstaan in mijn eerste zwangerschap (met 28 weken had ik de eerste). Bij de tweede heb ik er niks bij gekregen. De boel was al opgerekt. :$ Ik vind het erg en dat durf ik best te zeggen. Ja, ik heb er iets moois voor terug gekregen en ik zou het zo weer doen maar ik vind het wel erg. Ik heb een hangbuik (flap over het ks litteken zit er nog steeds :() en striemen. Ik vind mijn lijf lelijk nu. Met kleren aan zie je er gelukkig niet veel van.

10. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.282
    17.160
    113
    Dat ziet er pijnlijk bekend uit :confused:

Buik, binnenkant bovenbenen, onderkant borsten...

11. Sam30

Sam30 Lid

24 mei 2018
    5
    0
    1
    Vrouw
    Ja, niet leuk nee. Had ze eigenlijk ook niet meer verwacht. Maar goed, hoort erbij
    Had je dit al bij de eerste zwangerschap? Mijn zus wel en het begon al vrij vroeg, tegen de tijd dat ze ging bevallen zat ze onder.

12. Sam30

Sam30 Lid

24 mei 2018
    5
    0
    1
    Vrouw
    Nee, bij de tweede had je al gezegd. Lees niet goed
    Je hebt helemaal gelijk. Ik heb er straks een dochtertje bij en ben nu al mama van een mooie zoontje. Mij hoor je niet (meer) klagen. En lees hier dat het met de tijd zal verwagen, dus dat komt helemaal goed.

13. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    ja hier ook hoor.
    maar... mijn man heeft ze ook dus we doen het samen. mijn man heeft ze op zn bovenbenen dankzij een groeispurt in de pubertijd dus ik hoef bij hem dan niet onzeker te worden vanwege de striae gelukkig

Sam30 vindt dit leuk.
  14. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    In de pubertijd al op mijn billen en benen en in de zwangerschappen alleen iets boven de navel. Na de zwangerschap op de borsten van de stuwing.

Sam30 vindt dit leuk.
  15. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.948
    1.711
    113
    Vrouw
    Geen striemen op buik maar wel op heup, billen, benen en borsten.

Sam30 vindt dit leuk.
  16. Sam30

Sam30 Lid

24 mei 2018
    5
    0
    1
    Vrouw
    Dus het kan wel. Ik dacht na een eerste zwangerschap geen striemen, dan nooit striemen. Had ik het even mis..

17. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ja ik had ze meteen bij de eerste zwangerschap. Ik was toen 24, dus vrij jong. Het schijnt dat je er dan meer kans op hebt omdat jonge huid minder rekbaar is.

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Dit is het bij mij nu.

Bijgevoegde bestanden:

19. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Hier van de eerste tijdens de bevalling zelf striemen gekregen. 9 maanden geen streepje gehad en tijdens de bevalling toch wat gekregen op mijn love handels. Nooit gesmeerd overigens want ze zijn super dus en haast niet zichtbaar. Alleen als ik heel bruin word zijn ze 2 tintjes lichter. De 2e zwangerschap zijn ze bespaard gebleven.

20. Stakato

Stakato Niet meer actief

Ik kreeg striae aan de zijkant van mijn buik en helaas is dat nooit echt weggetrokken... aan de andere kant heb ik ook zulke strepen.

Deel Deze Pagina