Ik ben vanavond met mijn papieren voor zorgtoeslag en kindgebonden budget even naar mijn ouders gegaan, want er klopte ook geen moer van! Veel te veel zouden we terug krijgen! Met mijn vader alles helemaal nagerekend en het is echt teveel. Dus ik ga morgen eventjes bellen en het een en ander aanpassen anders kan ik straks weer flink terugdokken! Dan maar liever wa minder per maand en niks terug betalen dan ineens zoveel ophoesten.
Ik heb zojuist gebeld, HOERA ze zijn deze dagen tot 22 uur bereikbaar! Het duurt 8 weken voordat de beschikking doorgevoerd is. Het geen wat we nu hebben gekregen, wat dus teveel is, wordt verekend met de rest van 2012. Echt super handig dat ze je het niet kan wijzigen 8 weken voor het nieuwe jaar begint :x:x:x
Dat is dan geloof ik nog wel het enige voordeel van te weinig krijgen ipv te veel. Ze storten dan (van wat ik begreep van de belastingtelefoon) de eerste keer tot en met wat je moet krijgen, dus bijv 3x ineens ipv de overige maanden meer dan wat je hoort te krijgen. Dan kan het iig weer terug naar de spaarrek.
meestal duurt het maar 1 maand of 6 weken hebben ze mij verteld vind het nu wel vrektelijke lastig maar krijgen 1 januari kinderbijslag dus daar dan maar even van snoepen maar hopelijk de 20ste van januari wel alles op de regel anders hebben we een probleem
HIer vorig jaar ook..best irritant inderdaad. Wij betalen elke maand een (klein) bedrag terug aan de belastingdienst..