Irene in MMM voor 2e (IUI en IVF)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by IreneH, Jul 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. IreneH

IreneH Fanatiek lid

Dec 5, 2007
    1,979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hallo allemaal,

Ik moet even mijn verhaal kwijt...
    Wij zijn geheel probleemloos zwanger geworden van onze zoon van bijna 3. In juni 2007 besloten om voor de 2e te gaan. In oktober 07 was ik weer zwanger maar dat werd helaas een MK. Sindsdien niks meer :(
    Inmiddels allerlei onderzoeken verder (HSG, laparoscopie etc etc) zijn we niet veel verder. Het enige dat wellicht meespeelt is dat ik een nishe heb door mijn keizersnede. Een nishe is een soort loze ruimte die ontstaat door het littekenweefsel van de keizersnede. Zou zomaar kunnen dat alle zaadjes daar terecht komen ipv in mijn baarmoeder.

Vandaag zijn we weer in het z'huis geweest en we gaan beginnen met IUI. Gezien mijn leeftijd moeten we er maar eens vaart achter zetten.... Ik ga nu op de wachtlijst voor IVF en als de IUI niet in 2 keer een succes wordt dan gaan we in oktober voor IVF.

Het is nog allemaal COMPLEET NIEUW voor mij. Lees veel over hormonen en fm maar daar ben ik nog niet zo in thuis. Ik krijg vrijdag prikinstructie dus ik hoop daar weer wat meer te weten te komen.

Zou het erg leuk vinden om lekker te kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten!! Het wordt een spannende tijd. Ik merk ook dat ik vandaag erg veel last heb van het feit dat ik nu moet accepteren dat het dus niet op de 'normale' manier is gelukt. Op de een of andere manier had ik die hoop nog steeds. Maar goed, niet getreurd, we gaan ervoor!!! ;)

Liefs Irene

2. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Heel veel succes in de MMM.
    Ik hoop voor je dat het snel gaat lukken!!!

3. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Heel veel sterkte en succes meid. Hopelijk gaat deze weg jullie nog een wondertje brengen.

Liefs Zora

4. IreneH

IreneH Fanatiek lid

Dec 5, 2007
    1,979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Bedankt voor jullie lieve reacties!

Zou het nog steeds leuk vinden om te kletsen over IUI. De reeds bestaande topics zijn mij iets te druk 8)

Zijn er nog meiden te porren voor een nieuw topic??? ;)

Liefs Irene

5. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Wij hebben al 6 IUI's achter de rug en gaan nu verder met IVF. Het IUI topic heb ik ook een tijd in mee gekletst en is heel gezellig hoor. Soms heel druk maar ook weleens dagen dat het er heel rustig is.

Share This Page