Zoals de titel het al zegt, zie jij je zelf al lopen met deze ducknails. Bekijk bijlage 170934 Na de gewone nepnagels zijn er nu ook ducknails. Dit zijn nagels die wijd uitlopen aan de bovenkant. Wat vind jij hiervan? Ducknails worden ook wel duck feet nails of flare nails genoemd, omdat de top van de nagels de vorm van de zwemvliezen van een eend hebben. Deze nieuwe trend is over komen waaien vanuit Amerika. Ik zou daar echt niet mee overweg kunnen.. EN jullie?
het kan altijd gekker http://cdn.buzznet.com/assets/users16/addictedtojane/default/would-ever-sport-crazy-nails--large-msg-127793375575.jpg
jeetje ik heb wel lange nagels, maar gewoon rechthoekig en daar krijg ik al veel reacties op zowel positief als negatief, maar dit slaat echt alles!
toch is het ook wel weer functioneel. je kan namelijk in 1 keer alles uit je neus scheppen in plaats van stiekem 5 minuten purken lmao
ik zou het alleen voor de lol doen, om te kijken of ik op een blackberry nog een mail kan schrijven xD maar ff serieus: OMG wat lelijk!
Dat is iets voor travallergirls, die moeten alleen een sopdoek kunnen hanteren in het dagelijks leven... Geintje, al zou ik ermee overweg kunnen, dan zou ik ze nog niet eens willen, spuuglelijk zeg!