wie heeft ook weleens ruzie gehad met een ouder ?

Discussie in 'De lounge' gestart door jmm, 17 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    Tja , mijn dochter is nu uitgenodigd door hetzelfde meisje voor een verjaardagspartijtje.
    Haar dochter wilde dat mijn dochter ook kwam , dus dat kon ze niet tegen houden.
    Het is alleen vervelend dat het niet normaal kan , ze zitten nog heel wat jaren bij elkaar en ik zie de moeder ook nog heel wat jaren, gezellig ! ehum .
    Trek me er niks van aan, maar ja ik ben ook een mens, en toch is het niet fijn.
    Denk wel gelukkig is het geen familie, al heb je daar soms ook niet altijd lekkere tussen zitten, maarja
    En ik weet het ook dat we of( ik) met die mensen ook moeten leren omgaan, wel een uitdaging moet ik zeggen, veel geduld , en beheersing. Wat niet zo bij mij past, maar dat zal ik moeten leren op zekere hoogte natuurlijk !

2. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    @ts ik zou toch nog een keer een soort verzoeningspoging doen. Proberen het gesprek met de moeder aan te gaan. Nogmaals aangeven dat je het in het verleden verkeerd had aangepakt maar dat je het zo fijn zou vinden dat jullie omwille van de kinderen gewoon door 1 deur kunnen.

Als ze dan nog niet wil dan zou ik het laten rusten maar er verder geen groter probleem van maken dan het is.

3. Clivia

Clivia Bekend lid

12 jul 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Dit vind ik dan weer heel sneu voor die klasgenoot :(

4. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Nee gelukkig niet! En dat hoop ik zo ook te houden.

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Nee nooit meegemaakt. Maar als het iets tussen jullie is wat niks met school te maken heeft vind ik het niet nodig dit met de juf te delen.

Ik zou haar gewoon een keer aanspreken, zo van wij hoeven geen goede vrienden te worden als je dat liever niet wil. Maar ik zou graag willen dat we omwille van de kinderen gewoon met elkaar om kunnen gaan.

6. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    heb ik al en keertje geprobeerd, vergeefse moeite, ze zoekt het maar uit, doe gewoon leuk tegen der dochter en that's it ! De groette met der
    gr jmm

7. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had eens een date via een datingsite. Hele leuke man enz maar uiteindelijk had ik d'r niet zoon zin in en weinig van me laten horen. Paar weken later zaten we naast elkaar op de school van onze kinderen. Die bleken bij elkaar in de klas te zitten haha.
    Beetje ongemakkelijk altijd...hij flirt er nog flink op los haha

Deel Deze Pagina