Wie heeft ook zoiets gehad?ik worg gek van onzekerheid :cry:

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door meisje1986, 18 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1986

18 sep 2008
    86
    0
    0
    Wie heeft ook zoiets gehad?ik worg gek van onzekerheid :cry:

Ik ben 8 maanden geleden met de pil gestopt en ben nu anderhalve week overtijd,ik heb vanaf maandag 3 testen gedaan,waarvan alle drie een heeel licht streepje te zien is (was geen ochtend urine).ben met 1 zo'n test langs de dokter gegaan omdat ik bezorgd was,de dokter zei dat de test een positieve uitslag leek maar dat ik het nog een keer met ochtend urine moest proberen(omdat het dan de hele nacht in je blaas zit en meer bacterien bevat.
    ik heb vanochtend mijn urine bij de dokter gebracht voor een test maar was negetief zei ze, maakt het trouwens uit of dat je s'nachts naar de toilet ben geweest en 2,5 uur later je urine van dan opvangt of zegt dat niets?

ik word gek ik wil weten of mensen dit ook wel eens gehad hebben of dat het normaal is ,ik weet nog niets en zit in dubio,ik heb nog geen kinderen en heb ook niet echt een vergelijkbaare situatie. :rolleyes:

hoe kan een licht streepje zichtbaar zijn in drie testen en niet zwanger zijn ik snap er niets meer van!

als ik nu zwanger ben ben ik ongeveer al 5 weken verder

help me aub.....alle info is welkom hihi :)

2. lieve meisje1986,
    ik denk als je s'ochtends test en de test is negatief, je er dan vanuit moet gaan dat je niet zwanger bent.
    Maar het kan ook zijn dat je deze maand een erg lange cyclus hebt en je nod pas volgende week zou zijn.
    Ik heb ook een keer in jou situatie gezeten (erg he, ik herken de onzekerheid!), maar zou je dus aanraden om volgende week, als je nog niet ongesteld bent geweest, weer te testen.
    succes ermee ;)

3. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Als je 's nachts naar de wc bent geweest en dan na 2,5 uur je urine hebt opgevangen, maakt dat wel verschil. Het is dan net alsof je gewoon overdag test ipv met ochtendurine.
    Ik had de eerste testen ook een heel licht streepje. Hoe licht het streepje is maakt niet uit. Een streep is een streep. Wel vreemd dat die laatste echt negatief was.
    Als ik jou was zou ik over een paar dagen nog een testje doen. Gewoon thuis (het beste eentje van een huismerk, geen clearview ofzo, die zijn minder gevoelig) en dan de eerste urine van de ochtend gebruiken.

De test was in ieder geval positief, dus je bent zowiezo zwanger, of zwanger geweest. Het gebeurt wel eens dat een zwangerschap heel vroeg al mis gaat, en dat je dan na een paar dagen niet meer positief test. Maar dan zou je dus ook ongesteld moeten worden.

Het lijkt mij dus dat je zwanger bent. Maar nog even een paar daagjes wachten, en nog een keer testen!

Laat je het nog even weten?

Succes!

4. meisje1986

18 sep 2008
    86
    0
    0

dank je wel voor je reactie :)
    ja ik ga zkr nog een keer testen,
    ik word er inderdaad gek van alles wijst erop maar toch...
    ik ben huilerig humeurig snel op me tenen getrapt het valt mezelf op dat ik anders in me vel zit en dat is ook al sinds zo'n 6 weken en blijf maar piekeren erover,normaal gesproken heb ik (sinds dat ik geen pil meer gebruik)juist last van pijn in onderrug en opgezette borsten vlak voor me nod en kan me wekker zetten als ik nod krijg maar nu......niets

5. meisje1986

18 sep 2008
    86
    0
    0

dank je wel voor je reactie :D

dat lijkt me dus ook.
    ook in elke bijsluiter,internet overal kom je tegen dat het niet uitmaakt hoe licht dat het streepje is dat je zwanger bent en je niet voldoende hcg hebt,
    ook geen roze afscheiding(gewoon wit) geen bloed :( ik snap het ook niet meer
    ik wacht het af en laat het zkr weten dank je :thumup:

6. Lieee

Lieee Lid

22 jul 2008
    17
    0
    0
    Hallo,

Ik heb ook een vraagje..
    Ik heb al veel zwangerschapstesten gedaan allemaal negatief. Ik ben al 2,5 maand niet ongesteld geworden na mijn gemeenschap.. Kan ik toch zwanger zijn?

Groetjes

7. meisje1986

18 sep 2008
    86
    0
    0
    beste lieee,
    je menstruatie kan uitblijven om verschillende redenen,stress,of ben je misschien de laatste tijd veel afgevallen?
    als de test negatief uitslaat kun je toch zwanger zijn sommige mensen hebben te weinig hcg in de urine waardoor het moeilijk te achter halen valt,anders zou ik zeggen ga even langs de huisarts en zeg dat je je zo'n zorgen maakt(beetje overdrijven mag best) zodat er naar gekeken word

succes

8. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    oei ik zou toch al eerder naar de huisarts zijn geweest.
    Even bellen, even tanden op elkaar, en denk bijjezelf, zometeen weet ik misschien wel wat er aan de hand is.

Deel Deze Pagina