Hallo dames, Ik ben inmiddels al 5 en een half jaar vrijgezel. Ik dacht daar wel vrede mee te hebben inmiddels, maar nu het vakantietijd is en mensen uit mijn omgeving gezellig met hun gezinnen op vakantie gaan steekt het wel. Wij, mijn zoontje (5) en ik gaan ook wel op vakantie, maar tussen al die gezinnen voelt dat best eenzaam. Ook in het "gewone" leven krijg ik steeds meer het gevoel vast te zitten in een patroon. Ik had zo'n ander beeld voor ogen. ..... Ik was wat op internet rond aan het speuren, maar ik ben bang dat ik een engerd aantrek dit is ook niet de eerste keer dat ik rondkijk en heb inderdaad ook al heel wat vage berichten gehad. Wie heeft wel een succesverhaal en hoe heb je dat aangepakt? Welke site...wanneer afgesproken etc
ja ik via badoo werd s'ochtends via een belletje gedumpt door me toen huidige vriend en eigenlijk impulsief daar een account aan gemaakt uurtje erna sprak mijn huidige vriend me aan heb toen de hele dag zitten chatten met hem en 2 dagen later op een drukke openbare plek afgesproken inmiddels 2 jaar verder wonen we samen en zijn we bezig voor onze eerste kleine
Ik was moderator op een platform voor mensen met bepaalde problemen. Hij kwam binnen vallen en zei dat hij problemen had met single zijn !!! Hij woonde in de buurt en na een aantal keer de boot af te hebben gehouden (van mijn kant uit) zijn we uit gegaan. Daarna nog een paar keer. Daarna bleef hij plakken
Ik. Op een site van een gezamelijke hobby, stomtoevallig. Na vier maanden is ie naar Nederland gekomen en toen was het flink raak.
Ikke....via relatieplanet....nu inmiddels bijna 5 jaar geleden.... Eerst 2 mislukte dates gehad en toen kwam ik mijn huidige vriend tegen......het was meteen raak vanaf de eerste date......inmiddels wonen we al weer bijna 4 jaar samen en hopen we ons eerste kindje een dezer dagen te verwelkomen (ben 41+ weken zwanger).
Ik heb heel toevallig mijn vriend ontmoet via 'msn' toen des tijds nog. Hij had een relatie met een vriendin van mij maar zij ging vreemd en hij wilde van iemand horen hoe zij was. Ik heb hem toen verteld dat ik in korte tijd veel mee had gemaakt met haar en ook uitgelegd dat ik absoluut er niet was om hun relatie op het spel te zetten (overigens hadden ze nog maar iets van 2 weken). Van het één kwam het ander. We hadden veel gesprekken en het raakte uit met die vriendin van mij (dus zijn ex). Toen kwam hij op 2e paasdag (2 weken later) vanuit Rotterdam naar een klein dorpje in Gelderland (zo'n 150 km) verderop om kennis met mij te maken en sindsdien zijn we een stel. Weliswaar heeft die ex van hem nog wel geprobeerd (en is daarin ook 2 jaar lang ongeveer geslaagd) mijn vrienden tegen mij op te zetten door te zeggen dat mijn vriend aan de drugs was, in de gevangenis had gezeten e.d. Uiteindelijk is het met een aantal vriendinnen goed gekomen maar met mijn (mannelijke) vrienden (2 jongens eigenlijk) niet. Die hoef ik ook absoluut niet meer te spreken aangezien zij ook echt gemene dingen hebben gezegd over mijn vriend.. [en dit aan iedereen ongevraagd hebben gezegd, overigens zijn het dingen die niet waar zijn!] Met mijn vriendinnen heb ik het uitgepraat maar zij hebben ook geen gemene dingen gezegd over hemzelf alleen "deden" ze mee met die jongens en die ex. Nu is die ex uit beeld, die jongens uit beeld en heb ik weer goed contact met die vriendinnen, VL kan deze vriendinnen ook waarderen nu aangezien ze ook sorry tegen hem hebben gezegd en we een goed gesprek gehad hebben! Ondertussen hebben we bijna 3,5 jaar een relatie en het is de grootste schat die ik tegen ben gekomen. Heb echt nog de vlinders in mijn buik!
Zal ik anders helpen zoeken? Je weet wat ik eraan over heb gehouden én hoeveel freaks ik daarvoor heb moeten afwijzen
Ja, hier ook. Ik had een gratis 3 daags probeer profiel op Lexa. We raakten aan de chat en gingen verder via MSN. Toen hebben we een keertje afgesproken en inmiddels zijn we 6,5 jaar en 2 kindjes verder .
Ja ik ook, via Badoo kreeg veel onzedelijke verzoeken haha, daar moet je even doorheen prikken. Ik had het voor de lol, maar het was voor mij de weg naar mijn man en we hebben inmiddels een mooie dochter. . Succes!
Via relatieplanet! En ja ook via andere sites gedate... Maar bij relatie planet vond ik het beter ook qua aanpak etc. En ja eerst vallen en dan weer opstaan en dsn komt het goed.
Hier ook via internet. Meer dan 10 jaar geleden kwam ik hem tegen op de kindersite Home - Kaboem Daar was hij moderator bij het dartspelletje en ik bleef daar een tijdje plakken en leerde veel mensen kennen. Ik vond hem interessant omdat hij zoveel "macht" had als moderator en heel volwassen deed. Na een tijdje chatten zijn we een relatie begonnen en hebben daarna afgesproken. Ik woonde toen in België en hij in Nederland. Ik ben toen voor hem naar Nederland verhuist.. We zijn nu al sinds 12 mei 2003 samen en inmiddels 2 kindjes samen.
Ik heb mijn vriend op badoo leren kennen. Het klikte meteen erg goed en toen is alles vrij snel gegaan. In december zijn we 3 jaar bij elkaar En engerds kom je toch wel tegen,gewoon negeren
Ik ook via relatieplanet. We zijn nu ruim 7.5 jaar samen. Ik heb op verschillende datingsites gezeten en ook heel wat afgedane. Tot ik hem tegenkwam.... Ik sprak altijd op een openbare plek af, dus nooit thuis. En liet altijd bijv m'n moeder weten waar ik heen ging. Ik had meestal wel redelijk door of iemand wat was of niet. Overigens kenden mijn man en ik elkaar al van vroeger, dus dat was erg vertrouwd.
Ja hier ook een succesverhaal. We hebben elkaar leren kennen via de tmf chat . Door zijn gebruikersnaam raakten we aan de praat, we hebben een paar maanden gechat en toen een keer op een openbare plek afgesproken (strand) . Hij kwam betrouwbaar over en toen werd ik binnen no time uitgenodigd om mee te gaan naar een huisje in oostenrijk met zijn familie. Dat was echt een fantastische vakantie. Skieen kan ik door slechte knieeen niet , maar wat gingen we hard op de slee! We zijn nu 11 jaar verder en we zijn nog steeds bij elkaar.