wie heeft partner via Internet gevonden?

Discussie in 'De lounge' gestart door kristalhelder, 5 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Ik heb mijn lief leren kennen via Paiq, geen idee of dat nog bestaat.
    Eerst een maand of twee gechat, toen live afgesproken (waar ik twee vriendinnen van op de hoogte had gebracht) en inmiddels zijn we zes jaar samen. :D

2. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    9 jaar geleden via een piepklein forum.
    Bleek dat ik in dezelfde stad studeerde en op kot zat als dat hij woonde. En dat we op 1 km van elkaar woonden dus.
    Hij wou al veel eerder dan maar es op café, maar ik heb 3 maanden de boot afgehouden ... Met een onbekende op café zag ik immers niet zitten.
    Uiteindelijk besloot hij een grote forummeeting te houden in een andere stad. Aangezien ik ergens wel daarnaartoe wou, maar het doodeng vond om alleen te gaan uiteindelijk toch maar es op café gegaan met hem (kenden we elkaar tenminste) ... We zijn als koppel naar die forummeting gegaan 2 weken later en nu 7 weken getrouwd :).

Een "gewone datingsite" was echt niets voor mij. Bovendien was ik niet echt op zoek. De liefde moest mij maar overkomen :).

3. Sammelskee

Sammelskee Bekend lid

16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Hier ook! Via friendscout24, zo'n 5 jaar geleden. Eerst hele tijd op msn gekletst en toen toch maar eens wat afgesproken. Nu al 4 jaar samen en een dochtertje 😊

4. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik...resultaat is getrouwd en een kindje dus gelukkig geen engerd haha

5. Middagdutje

18 apr 2014
    95
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb ook wel intresse ;):D

6. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Via een forum en toen een algemene meeting. 2 maanden later woonden we samen.

7. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Ik heb mijn man toevallig ontmoet via de tmf chat
    We zijn bijna 11 jaar samen

8. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Jaaaaaaah op marktplaats! Heb ik mijn mannetje bij contacten gevonden. En heeeeeeeel blij mee.
    Woont wel aan de andere kant van nl maar ik ga na mijn school dus verhuizen.
    Hij is bakker en werkt veel op tijden dat wij slapen, dus ook minder nieuwe contacten.

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahahaha, de mannen zijn allebei rond de veertig. Allebei relaties gehad, maar geen kinderen. Dan nog steeds nieuwsgierig?

Betrouwbaar en lief, ook beide intelligent.

10. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    Hier ook vl leren kennen via relatieplanet. Eerst via msn en mail contact gehad, daarna via de sms. Na een maandje uiteindelijk iets afgesproken en nu zijn we al bijna 8 jaar samen!

11. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Hier via Twitter! Maanden lang kletsen / mailen en een eerste date in de dierentuin ;) inmiddels 4 jaar samen, verloofd en in verwachting :D

12. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Jeetje, wat veel succesverhalen al :D Dat brengt wel moed.

@Prinses: Ik weet eigenlijk zelf niet zo goed wat ik zoek :) Heb niet echt een type voor ogen. Wel natuurlijk iemand die lief is, serieus in het leven staat, maar ook in is voor een geintje. Ik heb natuurlijk een zoontje van 5, dus iemand die daar geen problemen mee heeft en iemand die nog een kinderwens heeft. Voor de rest wacht ik altijd af of er dan een klik is. Hier in de omgeving is het qua leuke mannen schaars...die zijn allemaal al gelukkig getrouwd en dat wat er over is spreekt mij niet zo aan :p:D

@Shadixxx: Ik weet niet wat ik heb hoor, maar ik heb echt een gave om mannen aan te trekken die niet zo, hoe zal ik het eens aardig verwoorden, snugger zijn. Natuurlijk zijn die ook op zoek naar de liefde en ik heb er ook helemaal niets op tegen, maar ik wil wel graag dat iemand qua niveau op mijn golflengte zit. Hoe wil je daarbij gaan helpen dan? :D

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Parship
    9 jaar samen
    6 jaar gehuwd
    3 kindjes

14. Middagdutje

18 apr 2014
    95
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben 26 en heb een dochter van 15 maanden, weet niet of hun dat erg zouden vinden? :D:D:D

15. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Ja ik! Via Lexa! Voordeel vond ik dat je kon zoeken op woonplaats aangezien ik niet van plan was om heel NL af te reizen :p
    We zijn getrouwd en hebben samen een zoon! :)

16. lisanne1204

lisanne1204 Actief lid

19 jul 2008
    243
    5
    18
    Vrouw
    Ik heb mijn vriend leren kennen via een chatsite die heette smscity. Helaas bestaat de site niet meer maar goed nu 7 1/2 jaar verder en we hebben een mooie dochter samen en het was niet eens mijn type toen ik zijn foto zag maar nu willen we niet meer zonder elkaar :)

17. Ik ook! En toen was W. daar ineens. Wat ik daarvoor allemaal ben tegengekomen (en heb gedate! Of nee, waar ik zelfs relaties mee heb gehad! :$ ).. Ik werd kritischer en kritischer en kritischer (ik zal je straks een link van een blog doorsturen, die ik toen bijhield :p ) en dat heeft uiteindelijk geholpen.. Niet denken van; 'Ik kan hem nu weg klikken, of ik kijk het nog even aan..'. Nee, gewoon hup, meteen weg. Gaat hem niet worden, als het niet meteen leuk is, dan maar niet. Er zijn duizenden mannen die aan online daten doen, dus er moet toch een keer een écht leuke tussen zitten..

18. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Wij hebben elkaar via Netlog leren kennen, maar uiteindelijk woonden we ook niet ver van elkaar en zijn we zelfs een keer toevallig met dezelfde vriendengroep naar Tomorrowland gegaan.. Hadden we naderhand pas door :D
    Intussen 5,5 jaar samen, getrouwd en 1ste kindje op komst!

Ik hoor ook veel goeie verhalen over 'Tinder' ofzoiets :)

19. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Marktplaats? Dating? En als je hem zat bent, zet je hem dan ook weer op Marktplaats? ;)

On topic: Hier ook mijn partner via Internet leren kennen. 6,5 jaar geleden alweer. Inmiddels 2 kindjes rijker en juli volgend jaar trouwen wij

20. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Ook ik heb mijn man leren kennen via internet. Via love@lycos (bestaat niet meer)
    Hadden bij een profiel, poosje gechat, daarna nog even op msn en toen ontmoet. De vond sloeg meteen over.

Hebben wel heel veel meegemaakt de afgelopen jaren maar zijn al 12 jaar samen, 3 jaar getrouwd en een dochter van 2,5.

Deel Deze Pagina