lol Ik moet zeggen dat zou nou niet echt een plaats zijn waar ik naar een potentiele partner zoek. Ik heb de mijne gevonden op Lexa. Toegevoegd op MSN en na 1 middagje babbelen de stoute schoenen aangetrokken en voor de volgende dag afgesproken. 3 maanden later onze eerste minivakantie, half jaar na eerste ontmoeting samenwonen. Nu ruim 6 jaar samen waarvan bijna 3 jaar geregistreerd partnerschap en we zijn 2 ondeugende apen rijker!
Marktplaats heeft ook een contacten gedeelte. Kost 15 euro om te plaatsen en niks om te reageren. En ik zocht geen relatie, maar wel contacten vanwege mijn kleine sociale leventje... Maar het liep iets anders.... Maar veel beter
Waar kom je vandaan dan? Uit welke hoek? Van de 1 weet ik zeker dat hij een kinderwens heeft. De ander, geen idee eigenlijk.
Ja hier gevonden op relatie planet. Eerst beetje mailen, daarna keer bellen en daarna afgesproken drukke plek in dd buurt. Inmiddels 1 prachtige dochter verder, 5 jaar samen en gaan we volgend jaar trouwen! Je moet even zoeken maar dan heb je ook wat
Ik heb mijn man via msn leren kennen. Na 8 maanden intensief mail/bel/msn contact hebben we afgesproken. En afgelopen maandag waren we 10 jaar samen.
Hier ook Bijna 10 jaar geleden via een forum die wat meiden zelf opgezet hadden omdat ze het Yesforum allemaal te streng vonden etc. We kwamen aan de praat, via msn verder etc. Vind het nog steeds bizar eigenlijk, hij woonde aan de andere kant van NL zo ongeveer dus was het echt niet van plan
ik heb mijn man via lycoschat ontmoet alweer ruim 10 jaar geleden. hij is vanuit de buurt van rotterdam naar de achterhoek verhuisd. we hebben een zoon van 7 en een dochter van 3.
Ikke Helaas niet helemaal gelopen zoals ik had gedacht - ben nu alleenstaande mama van ons kleintje. Dat gezegd, hij is geen freak o.i.d. hehe Succes ermee!
Relatieplanet. Eerst via RP gemaild, toen via eigen email. Daarna via SMS. Zoveel mogelijk vragen stellen! Daarna afgesproken op een openbare plaats (cafeetje in ons geval). Familie wist ervan, voor het geval dat. Toen 2e keer uit eten geweest. Nu ruim 8 jaar samen, een koopwoning, twee kinderen en een kat verder . Vond het eerst ook doodeng. Heb eerst 2 wijntjes gedronken en toen durfde ik me aan te melden op Lexa. Hier twee mislukte korte relaties gehad. Toen naar Relatieplanet overgestapt. Mislukte date en daarna relatie gekregen met mijn huidige vriend. Achteraf gezien vond ik het best leuk en spannend die internetdating!
Ik zie er wel veel via relatieplanet Ik zit af entoe op badoo, maar ppfff wat een mannen die alleen maar op zoek zijn naar "leuke" dates zeg maar..
Ik heb mijn lief 9 jaar geleden ontmoet via relatieplanet. Volgens mij na zo'n 2 weken afgesproken, bij mij thuis. Nu ik er aan terug denk zou ik dat bij een nieuw contact niet zo snel meer doen, maar toen voelde het heel goed en dacht ik daar niet zo over na. Na 3 maanden ben ik nog 3 maanden naar het buitenland geweest, maar ook dat hebben 'we' overleefd. Bij terugkomst zijn we gaan samenwonen. Ondertussen geregistreerd partners en zijn we 2 bengels rijker. Ik stond trouwens ook nog op een andere datingsite ingeschreven en heb toen best wat reacties gehad en wat gechat met mannen. En 1 was zo'n creep, bah. Die begon direct alleen over sex te praten. Dat bevestigde meteen mijn vooroordeel over die datingsites. Maar een dag later reageerde mijn man, dus dat maakte alles weer goed !
Ik was 15 toen ik mijn lief ontmoette op internet! Nu 7 jaar samen waarvan bijna 1,5 jaar getrouwd. Wonen alweer 4 jaar samen. Achteraf gezien was het reizen en de spanning om hem steeds weer te zien het leukst! Haha. Toen vond ik het geen reet aan. We reisde 4 uur om elkaar te zien en nu zien we elkaar iedere dag!
Hier via een gezamenlijke vriend via msn met hem in contact gekomen. Na 3 maanden chatten, sms'en en bellen elkaar op het station ontmoet. Door het leeftijdsverschil wou ik alleen vrienden zijn maar de vonk is toen toch overgeslagen. Inmiddels 11,5 jaar samen, getrouwd, een zoontje van 2,5 en een dochtertje onderweg.
Wij kennen elkaar van de tmf chat, zijn al ruim 10jaar samen mijn schoonmoeder hadden we op lexa gezet, zijn al 6 jaar samen mijn zwager ook via een datingssite en mijn zusje via facebook
Ik heb mijn partner in 2009 via internet leren kennen. Begin 2010 voor t eerst afgesproken, sinds dat weekend bijna elk weekend samen en eind 2010 gaan samenwonen in zijn appartement en ik heb in 2011 mijn huis verkocht. Nu zwanger van ons eerste kindje en we gaan over een dikke week verhuizen naar ons eerste gezamenlijke koophuis. Voor mij een schot in de roos dus . Niet alles altijd rozengeur en maneschijn natuurlijk maar dat heeft elke relatie. Via e-matching overigens!
14jr geleden via cu2.nl.. Daarna nog een half jaar gechat via icq.. Uiteindelijk zijn we op een succesvolle date geweest.
Hier nog een succesverhaal, via netlog. Ik kwam uit een diep dal en was niet op zoek maar daar was deze site ook niet voor zei een vriendin, ik kreeg echter de raarste verzoeken en wilde me na een paar weken weer verwijderen tot ik een leuk berichtje kreeg, ik dacht die geef ik nog ff antwoord...we zijn nu bijna 7 jaar verder, waarvan 2 jaar getrouwd en een zoontje van inmiddels 2.5 jaar rijker