mn 2 broers hebben allebei hun partner leren kennen via een christelijke dating site funky fish. Beide hebben ze daarvoor 1 mislukte date gehad en daarna beide een plakker waar ze al aan aantal jaren mee zijn getrouwd en beide 2 kindjes hebben. Wat misschien ook een tip is om vakanties (georganiseerd) op te zoeken die speciaal er zijn voor 1 ouder gezinnen. cirkel vakanties organiseerd die reizen... Toen ik een aantal jaar gelden met een jongere vakantie via cirkel op vakantie ging waren voor ons de 1 ouder gezinnen daar om vakantie te vieren en hoorde van de reisleidsters dat er vaak weer nieuwe koppels uit voort komen....Dus bij deze...
Ja hier ook. Deze zomer alweer 10 jaar bij elkaar. We hebben driekwart jaar over koetjes en kalfjes gemaild. Er waren absoluut geen flirterige berichten. Toen we elkaar zagen bleek het best een knappe vent te zijn en klaarblijkelijk viel ik ook in de smaak. Gewoon proberen, eerst een tijdje mailen dan eventueel bellen. Is het nog steeds leuk dan op een drukke openbare plek afspreken. Je moet elkaar wel in het echt zien om te kijken of er een klik is. Succes en veel plezier.
Ik heb mijn vriend leren kennen via Paiq. Een gratis datingsite waar je op basis van je antwoorden op vragen die hebt gekregen wordt gematcht. Na een kwartier chatten kreeg je pas de foto van de ander te zien. Inmiddels zijn we 7 jaar en 2 kinderen verder en trouwen we volgende week! Moet er wel bij vermelden dat ik voordat ik mijn vriend heb leren kennen met veel freaky mannen heb gechat en gedate... 1 jongen via een betaalde website en na 1,5 jaar kwam ik erachter dat hij al 11 jaar een vriendin had, samenwoonde etc. Geen idee in wiens huis ik al die tijd ben geweest! Ik heb niet alle reacties gelezen maar ik heb zeker met 25 mannen afgesproken voordat ik mijn vriend leerde kennen. Maar ik sprak dan ook wel vrij snel af omdat het zonde van mijn tijd was maanden met iemand te chatten en dat hij dan in werkelijkheid zo tegen valt. Maar wellicht ben ik gewoon super kritisch...
Ja ik heb mijn ex leren kennen op internet. Was in 1999, dus al een tijdje geleden. Was op een chatsite die inmiddels al niet meer bestaat. Na een paar maanden chatten en elkaar bellen besloten we elkaar te ontmoeten op het station. We hebben 4 jaar samengewoond en toen was de koek op! Ik vond dat het toen al chattend/bellend goed in te schatten was wat voor vlees ik in de kuip had, dus ik heb gewoon 1 date gehad en die was positief. Geen rare ervaringen. Jaren later heb ik nog wel eens een internetdate gehad en die was ook leuk, maar ik leerde rond diezelfde tijd mijn huidige man kennen tijdens het uitgaan en die was leuker! Haha.
Ja hoor hier ook een succesverhaal! Via relatie planet. Nu al dikke zes jaar samen en na heeeel korte tijd woonden we samen terwijl ik dat echt nooooit zou doen na een vervelende periode. Het voelde goed. Tip spreek snel af, blijf geen weken mailen, dan valt het alleen maar tegen omdat je je eigen beeld erbij gaat bedenken. Kort even mailen, keertje ( of 2) bellen en dan afspreken. Altijd iemand op de hoogte stellen van je date en in een openbare ruimte afspreken. Je voelt vaak snel genoeg of iets leuk klikt of niet.. Succes !
Hier via lexa.nl Ik zat er net een half uur op dus alles nog een beetje aan het uitzoeken. En kreeg al een berichtje van nou ondertussen mijn man. Naar een maand msn en smsen afgesproken in een restaurant en ja nou 4 jaar verder, 2 maanden geleden getrouwd en onze eerste is onderweg. Ik moet er wel bij zeggen ik heb in totaal dan 3 dagen op lexa gezeten maar je moet echt onderscheid maken. Je hebt al gauw in de gaten welke het menen en welke alleen maar op 1 ding uit zijn. Maar ik heb er nooit geen spijt van gehad
Eerste instantie via de chat van TMF toen door gegaan naar msn en daarna bellen. Mijn huidige man komt van Badoo af . Zou het zo weer doen
Hier ook en dan via Be2.nl. Erg fijne site omdat je elkaar niet direct ziet, maar pas als de ander je profiel interessant vindt. Dan is het iets minder een veekeuring als je minder in de categorie fotomodel valt. Mijn relatie was net een aantal dagen uit (rommelde al tijden) en heb me toen ingeschreven met het idee dat het wel een tijd zou kunnen duren. Binnen een paar dagen al had ik met 2 mannen een mailwisseling, waarvan het met mijn man super klikte! Na twee keer gebeld te hebben, hebben we na 2 weken afgesproken op een station en zijn we gaan wandelen door de stad. Omdat het zo beviel zijn we daarna uit eten gegaan. Een halve week later kwam hij bij mij thuis en is hij blijven slapen. En, we hebben echt de hele nacht gepraat... 7 Maanden later woonden we samen.
Zo, echt veel stelletjes via internet. Ik ook via TMF chat. 1x gechat en gelijk telefoonnummers uitgewisseld. Na 1 week iedere dag gebeld of gesmst te hebben, hebben we afgesproken op het station, begin van de middag. Die middag in cafeetje wat gedronken. Daarna nog wat gegeten samen en toen "romantisch" naar de bioscoop. Kill Bill . En toen had hij heel "per ongeluk" z'n trein gemist. Tja....dat is bijna 11 jaar geleden. Inmiddels getrouwd en 2 kinderen samen. Grappig om te lezen dat mensen TMF, cu2 en ICQ nog kennen.
Mijn moeder heeft haar man leren kennen via Relatieplanet. Op aandringen van mijn oma, haar moeder dus, een profiel aangemaakt... Na een aantal tegenvallende dates, kwam ze deze man tegen en het was meteen raak. Ze zijn nu 3 jaar samen en zijn vorige maand getrouwd!
Mijn man heb ik ook leren kennen via lycos (zag ik ook al een paar x voorbij komen ) Inmiddels al ruim 10 jaar samen, een aantal jaar getrouwd, en een mooie dochter rijker
Ook ik heb mijn man ontmoet via internet. Ik dacht ook alleen engerds aan te trekken. Eerlijk gezegd, ik denk dat die er overal wel zijn, dus ook op van die datingsites. Maar mijn man is/was geen engerd haha.. We hebben elkaar in augstus 2010 "ontmoet", dates gehad, en in november/december 2010 waren we een setje! Nu 4 jaar later, zijn we heel gelukkig getrouwd, een huis samen gekocht en papa & mama van een heerlijk ventje! Dus het kan zeker Enne... uiteindelijk, tijdens de dates, bleek dat we hemelsbreed nog geen 1 km van elkaar vandaan woonden.
Badoo (expartner momenteel) Eerst gechat, daarna via whatsapp en na 2 weken afgesproken Maar moet wel zeggen dat je goed moet uitkijken op die sites want er zitten een hoop nep profielen op.
Ik heb mijn vriend 9 jaar geleden leren kennen via een forum. En toen een tijdje ge MSN't/gebeld/gesmst. We hebben nu een dochtertje van 6 maand (10 jaar geleden was internet daten nog niet zo hip haha)
Ik . Niet via een relatiesite trouwens, hoewel ik daar ook heel erg veel lol heb gehad en leuke dates aan heb overgehouden. Dat was relatieplanet toen, moet eerlijk zeggen dat ik daar nooit engerds heb getroffen. Mijn (nu) man heb ik ontmoet via een online spel . Ondertussen getrouwd en een kleintje onderweg.
ik heb mijn vriend ook leren kennen via het internet. Via (wat nu al niet eens meer bestaat) Hyves. Ik wilde graag...: hij moest niet te ver weg wonen, niet ouder zijn als 30, (was zelf 24) en hij moest Kevers (de auto's, niet de beestjes) leuk vinden (ik had er zelf ook 1). Het antwoord kwam in de vorm van mijn huidige vriend: 29 jaar, woonde een uurtje van mij af (ik woonde toen nog in Leeuwarden, hij in Nieuwe Pekela), en hij had zelf een Kever (die toevallig bijna precies dezelfde kleur had als mijn toen ter tijds eigen Kever).
Ik ook! Via Lexa Alweer 3 en een half jaar geleden. Hij woonde in Italië, ik in Amsterdam. Nu woon ik alweer dik 2 jaar in Italië. We hebben een dochter van 10 maandjes, ben 13 weekjes zwanger van onze 2e en 2 maanden geleden heeft hij mij ten huwelijk gevraagd