Wie heeft positieve ervaringen met de powerplate?

Discussie in 'De lounge' gestart door pina123, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pina123

    pina123 Bekend lid

    30 jun 2008
    598
    0
    0
    Hoihoi!
    Wie heeft goede resultaten geboekt met de powerplate?
    Wil eigenlijk ook wel weer beginnen (heb het een kleine periode gedaan) maar toen kon ik eigenlijk nog niet zien dat het nou zo had geholpen..
    Wie heeft een positief verhaal voor me zodat ik de stap weer kan nemen hihihi ;)
     
  2. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik heb trauma's aan dat ding overgehouden. Ik heb het heel lang geleden een weekje ofzo gedaan op de sportschool, maar helaas wist ik toen niet dat ik zwanger was (PCO, zeer onregelmatige menstruatie en dat soort ongein). Ik heb een miskraam gehad toen. Ik weet niet of het het gevolg was van de PP, maar ik heb begrepen dat de PP voor zwangere vrouwen ten zeerste verboden is. Tja, dan is de link wel makkelijk gelegd. :(
     
  3. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ik heb het ook een tijdje gedaan
    wel minimaal 2x per week doen en dan merk je na een paar weken toch het verschil dat het wat strakker is.... ik deed er ook gelijk fitnes naast.
    Toen we voor een kindje gingen ben ik ermee gestopt ivm bovenstaande reden...wilde niet dat het mij zou overkomen zeg maar....
     
  4. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    nou hele posi ervaring hoor haha ik heb een houten vloer thuis dat ding maakt dan zo'n lawaai! hij staat alweer 3 jaar ongebruikt in de schuur.
     
  5. Zonnebeertje

    Zonnebeertje Fanatiek lid

    1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik heb ook een mk gehad terwijl ik 2x per week op de pp stond, weet niet of het daar door komt...
    Daarna wel weer veel op gestaan en hielp goed
     
  6. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb er geen ervaring mee maar ik kan me niet voorstellen dat zo een ding echt effect heeft :-k
     
  7. loetje

    loetje VIP lid

    6 jun 2006
    7.388
    1.795
    113
    Ik heb er zelf 1, maar nooit lang genoeg gebruikt om te merken dat hij hielp. Ik kreeg hem en kort daarop raakte ik zwanger van Misha, dus gestopt. Sinds haar geboorte is het er gewoon nog niet van gekomen om er weer mee te beginnen. Mss wanneer Milan naar school gaat, omdat ik dan weer iets meer tijdsruimte krijg...

    Dientje, als je bezig bent met de plate, dan voel je echt wel dat met een totale workout bezig bent, het is echt wel zweten. Het is ook niet zo dat je er zomaar een beetje op staat te lummelen, maar er zijn ontzettend veel oefeningen om bepaalde spiergroepen aan te pakken. Het is echt wel een bepaalde manier van krachttrainen..
     
  8. leonietje24

    leonietje24 Fanatiek lid

    25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    De powerplate ken ik niet maar een beetje offtopic iemand ervaring met de Leg-magic? Of deze ook helpt bij het "kweken"van buikspieren?
    Hij is nu in de aanbieding bij blokker, vandaar
     
  9. MamaG

    MamaG Fanatiek lid

    24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    De powerplate werkt wel, maar je moet het wel doen in combinatie van. Je krijgt met de powerplate alleen nooit het effect wat je krijgt als dat je aan fitness doet...
     
  10. Regenboogmam

    Regenboogmam Actief lid

    21 aug 2008
    389
    0
    16
    Ik heb hem vorig jaar gekocht, 2 keer gebruikt en nu staat hij in de weg, haha. Ik vind het zo saai.....
     

Deel Deze Pagina