home shopping programma's !

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 23 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Dacht vanmiddag, Nana slaapt lekker ik heb het huishouden gedaan.Laat ik eens de tv aan doen.
    Niet dat er iets leuks op was hoor! Haast op alle zenders werden home shopping programma's uitgezonden!
    Het moet gewoon verboden worden :)
    Heb de tv maar weer uitgedaan en ben uit frustatie maar gaan strijken.
    Als jullie overdag even tv kijken waar kijken jullie dan naar?

2. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    kijk nooit tv overdag, om dezelfde reden er is niks op tv!

En eerst waren het al die belspellen, nu al die homeshopping programma's...

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    haha nou ik weet nu ook overdag geen tv meer aanzetten ga me toch alleen maar ergeren aan die programma's

4. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.576
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Echt geen tijd om overdag tv te kijken!

5. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Eh, als ik niet werk overdag kijk ik nooit geen TV. Ja soms naar Nickelodeon... :oops: :oops:

Vind sommige series vind ik best grappig. Maar dan alleen als ik mij echt stierlijk verveel....

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik hyeb de hele dag de tv op TMF :D

7. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

En dan zit je 's nachts te wachten op een programma (poker) en dan komen er ook van die smakelijke 'home-shopping' reclames! :(

Persoonlijk wordt ik er helemaal gek van :rolleyes:

8. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Of je valt in bed in slaap tijdens Hart van Nederland...dus de tv blijft aan....waar wordt je 's ochtends vroeg mee wakker?
    Das pas lekker wakker worden :( NOT!

9. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    nou inderdaad dat vindt ik zo walgelijk, ben je toevallig met de tv aan in slaap gevallen wordt je \'snachts ineens wakker van het gehijg van dees of gene die op die manier haar centen verdient. dat vindt ik nog erger dan die irritante homeshoppingsprogrammas - belspelletjes - paraprogrammas.

mijn zoontje is ook wel eens in het weekend in slaap gevallen dat ik smorgens moest horen wat voor vies er op tv was waar hij wakker van werd. brrr als ik toch smiddags tv wil kijken gooi ik dat ding van upc wel aan die hebben meer dan genoeg programmas om naar te kijken of op filmnet is er ook altijd wel iets maar de gewone tv is bagger.

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ohh die nachtelijke programma's zijn inderdaad ook erg!

11. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hou op hou op!
    Ik kijk sochtends trauma centrum op sbs.. vlak erna komt je raad t .. homeshopping..
    Daarna komen er nog wat leuke losse programma's , nou ja leuk , omdat er niets leukers is ;)
    Born2cook bijvoorbeeld , maar daarna krijg je? ASTRO tv.
    Pfff
    Als je op de vroege morgen of middag iets wil kijken kun je beter een dvd collectie in huis halen haha.

12. joyce

joyce Bekend lid

overdag kijk ik nooit tv als ie aanstaat is het voor owen telletubbies ofzo
    en homeshopping prograamms?
    het zou verboden moeten worden! :)

13. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    wahaha ja dat heb ik ook wel eens dat ik snachts tegen 4ren wakker word met gehijg op tv haha jakkes!

14. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

ik zou eerst met astro tv bellen om te vragen of ik een goede of slechte aankoop ga doen bij de homeshopping programma's :)

waar ik eerlijk gezegd gestoord van word, is 390843098093484 keer per uur die ringtonereclames op zenders als comedy central.

als ik weer zo'n hijgmens op tv zie, denk ik altijd: damn, je vader of moeder zal maar kijken en jou daar zo zien zitten in je blote reet.

Er staan trouwens heel veel grappige belspelfilmpjes op youtube, van wat er allemaal misgaat enzo. misschien een leuk alternatief. ;)

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    geen tv overdag
    pas tegen half 5 of 5 uur gaat ie aan

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik kijk overdag (als Louise slaapt) meestal de programma's die ik in de dagen daarvoor heb opgenomen

17. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik kijk niet echt tv overdag, maar hij staat wel de hele dag aan. :) Ik zit lekker wat aan te rommelen of te internetten, tv is meer achtergrondgeluid (Ik haat stiltes!)
    Ik heb hem meestal op de schotel staan, Turkse zenders. En anders kijk ik naar Nederland 4, Uitzending Gemist of RTL +. Gewone tv zet ik sowieso nooit aan overdag, juist vanwege die homeshopping shit.

Deel Deze Pagina