Wie heeft raad?

Discussion in 'Zwanger worden' started by onzewonders, Oct 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Hallo meiden,

Ik wil het volgende aan jullie voor leggen en ik hoop dat er iemand meer weet...

CD19: bijna positieve ovu test
    CD20: positieve ovu test
    CD21: bijna positieve ovu test
    CD22: haast OMO witte ovu test

Geen pijnlijke tepels gehad zoals vorige keren tijdens eisprong. Temp. minimaal verhoogt met 0.2 graad.

CD26: 's avonds felle steek in onderbuik, super duizelig. Wit wegtrekken en daarna menstruatiepijn
    CD27: minder menstruatiepijn, echter wel gevoelige baarmoeder. Seks is pijnlijk. Bleek zien en erg moe. Rommelende darmen, maar kan ook door mijn vreetbui komen... :)( tijdens verjaardag opmerking van 3 mensen gehad of ik zwanger was!) Volgens mijn man grote borsten en grotere tepelhof.
    CD28: gaan zitten is gevoelig, over drempels rijden is gevoelig. Bleek zien
    en nog steeds erg vermoeid.
    CD29: op het werk opmerkingen dat ik er bleek en vermoeid uitzie. Zo voel ik me ook. Buikpijn/ gevoelige buik ( steekjes en trekkend/ schrijnend gevoel) houdt aan, naarmate de dag vordert neemt het toe. 's Avonds een ovu test voor de zekerheid, misschien toch eisprong?? KNAL positieve test!
    CD30: wederom positieve ovu test

Vanochtend de huisarts bezocht, misschien een blaasontsteking? Nee, niks te vinden.

Nadat ik gestopt ben met de pil werd ik pas na 71 dagen ongesteld. We zijn na die menstruatie pas voor het echie gegaan. Ik werd vorige periode na 26 dagen ongesteld ( ovu op CD16). Dit is onze 2e ronde.

Wie weet wat dit kan zijn? Eisprong? Middenpijn? Zwangerschap?

Ik hoop dat iemand meer weet of dit herkent.

Alvast bedankt!

2. Thauma

Thauma Fanatiek lid

Sep 14, 2011
    2,127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Je kunt ook een positieve ovu-test krijgen als je zwanger bent. Probeer voor de zekerheid even een zwangerschapstestje, dan weet je het snel zeker!
    Als je zoveel veranderingen aan jezelf merkt kun je best zwanger zijn.. en ja, er kan ook vanalles anders aan de hand zijn. Maar 1 manier om zekerheid te krijgen. Succes!

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Goede vraag.. Of het een zwangerschap is daar kom je maar op 1 manier 8ter :p

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    Ik zou een zwangerschapstest proberen...

5. siena

siena Actief lid

Mar 31, 2011
    404
    0
    16
    Female
    Ik heb ook altijd pijnlijke tepels rond mijn eisprong. De keer dat ik geen pijnlijke tepels had duurde mijn cyclus onwijs lang (82), volgens de dokter - na inwendig onderzoek- bleek ik die ronde geen eisprong te hebben. Ik ben toen ongesteld geworden door de 10-daagse provera kuur.
    Echter een ronde later (de ronde waar ik nu inzit), had ik weer pijnlijkje tepels en een eisprong!

Ik hoop voor jou natuurlijk dat je zwanger bent ;).. Heb je al een zw testje gedaan?

6. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Daar zat ik dus ook aan te denken... Dat ik geen eisprong heb gehad en dat het blijft "hangen" zeg maar... Toch zijn mijn borsten wel gevoelig, alleen mijn tepels niet echt. 's Avonds alleen.
    Ik heb zo'n test van zwanger en kids gedaan, gisteravond, maar die was negatief. Ik lees op fora dat deze minder betrouwbaar zijn dan die van de KV. Ik heb natuurlijk wel veel te vroeg getest. Het zou eigenlijk pas zaterdag kunnen. Ik zal zo'n KV test halen, kijken wat die zegt...

7. roeska123

roeska123 Bekend lid

Dec 28, 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    misschien een zwangerschapstest doen?
    het is nog wel vroeg. je ovulatietesten kunnen reageren op hcg.
    je zou niet de eerste zijn hihi!

heb je ook vruchtbaar slijm nu? en is je baarmoedermond zacht?
    dan zou je waarschijnlijk een eisprong hebben.

en anders zou ik over een paar dagen toch een zwangerschapstest doen.

succes!

8. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Of je zwanger bent kom je maar op 1 manier achter...

9. siena

siena Actief lid

Mar 31, 2011
    404
    0
    16
    Female
    Ooh.. Wat een onzekere tijd he..Ik hoop het zo voor je.
    Ja, de kv2v5 testen zijn inderdaad gevoelige testen. Toevallig, ik ga zaterdag ook testen.. Hopen op mooie roze testen! Succes he, en laat je het weten!?

10. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Het is zeker een onzekere tijd, spannend allemaal! Ik ga het laten weten wat de test zegt!:) Jij ook succes met wachten!

11. siena

siena Actief lid

Mar 31, 2011
    404
    0
    16
    Female
    Ik heb het niet kunnen laten en heb gisteren middag getest, en ja hoor, KNAL POSITIEF!!! :D:D

12. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Wat goed!!!!! Gefeliciteerd meid! Helemaal geweldig!
    Ik heb toch een klein vermoeden dat mijn eitje is blijven hangen.....

Gister weer een ovu test gedaan, helaas was deze negatief. Mijn temperatuur is gister met 0.1 graad gestegen, vandaag weer met 0.1 graad.
    Ik ga zondag testen, hopelijk heb ik hetzelfde geluk als jij hebt! Maar ik zie het somber in en verwacht dat ik nog 2 weken moet wachten met testen omdat het toch een eisprong was.....

Geniet er van meid!

Share This Page