toen ik snel mijn hoofd bewoog dacht ik ook lijntje te zien, maar ver op de achtergrond.. Hoop dat dit het gaat oplopen voor je.. Na afleestijd een foto gemaakt of binnen 5 min? Buiten dat om hoop ik toch dat er een dikke vette streep komt te staan
Ik heb de volgende dag weer een test gedaan en die was negatief. Maar nu heb ik al een paar dagen echt hele zeren borsten. Ik zit wel gewoon aan de pil. Maar heb halve wegen me pil een zware antibiotica gehad. En toch sex gehad. Maar ben daarna niet ongi geworden. Dus vandaar de test. Zal ik gewoon me volgende ongi afwachten? Of nog een xtje een test doen? Wat denken jullie?
Ik zelf zou niet afwachten. Als je de vorige keer inderdaad een lichte streep had, zou deze nu een stuk duidelijker moeten zijn.
Toch weer een test gedaan. En idd weer negatief. Blijf wel hele zere borsten houden. We wachten volgende ongi maar gewoon af. Kijken of ik het dan wel word. Bedankt voor de reacties.
Als je symptomen van een zwangerschap zouden komen, zou je HCG moeten aanmaken en zou dat onderhand toch echt goed zichtbaar moeten zijn op een test. Wellicht hebben je klachten te maken met de combinatie antibiotica en de pil. Alhoewel nieuwe onderzoeken hebben uitgewezen dat de meeste antibiotica geen kwaad doet voor het pilgebruik.