Het lijkt erop dat er een ei aankomt,maar 1 testje zegt ook niet veel,zou komende dagen even door testen om te kijken of ie verder oploopt/afloopt
Oké... iets in mij zei dat ik een zw.test moest doen. Wat reageert nu waarop? Ovulatietest op hcg of zw.test op de eisprong??
Het kan allebei. 1 ovulatietest zegt namelijk helemaal niks. Zou over een paar dagen nog eens een zwangerschapstest doen.
Ja heb na de miskraam een Omo witte test gehad... ik test nu 3 dagen dezelfde ovulatietesten... 3x net zo donker als op de 1e foto.. (zaterdag, zondag en vandaag)
Die zwangerschapstest is heel duidelijk. Als je een witte hebt gehad na je miskraam zou ik ook zeggen dat je weer zwanger bent.
Het is wel een hele duidelijke zwangerschapstest. Als je na je mk al een witte test hebt gehad dan vermoed ik dat dit een nieuwe zwangerschap is. Waar zit je in je cyclus?
Als je na je mk een witte test hebt gehad dan denk ik ook weer een nieuwe zwangerschap. Gefeliciteerd! Hopelijk mag het deze keer goed blijven gaan.