bruine velletjes op de tepel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door prinses, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hoi,
    Al een tijdje heb ik last van bruine velletjes op mijn tepel. Heb het eigenlijk al die tijd laten zitten. maar toen ik net in bad zat,kwam ik erachter dat ik het er zo af kon peuteren. Toen kwam ineens de gedachte bij mij op, misschien is het wel huidsmeer. Mijn tepels voelden ook altijd heel ruw aan. Wie heeft dit ook gehad? Heb je het laten zitten of heb je het eraf gepeuterd?

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
  3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Misschien wel. Maar het is toch niet helemaal mijn antwoord. Alvast bedankt voor het zoeken!

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Oké...

Ik had zelf dus ook in het topic gepost.
    Ik heb geen velletjes, maar een soort van korreltjes die tussen de kloofjes? van mijn tepel (op mijn tepel zelf) gaan zitten. Mijn tepen volet dan dus ruw aan. Ik kan het eraf pulken, en dan worden mijn tepels weer zacht. Vandaar dat ik dacht dat het erop leek. Maar goed, ik pulk dus wel (ook). :D

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik heb ook weleens van die "korstjes" tussen de kloofjes, maar als ik die er afkrab, doen mn tepels wel erg zeer een poosje. Dus ik ben er mee opgehouden... Weet ook neit wat het is

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Bij mij worden ze inderdaad wel gevoeliger er na.

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Bij mij ook. Dan is het toch hetzelfde denk ik. Maar ik vroeg me eigenlijk af: Of die velletjes een functie hebben of niet? Stel dat ik ze eraf haal en dat eigenlijk niet hoeft.

Deel Deze Pagina