Max vind ik heel gaaf, lekker kort en stoer. Was 1 van mijn favorieten, samen met Luc. Maik gaat ook wel, al vind ik Mike dan wel weer veel leuker. Mick vind ik een beetje karikatuur-achtig klinken (Mick Jagger/Micky mouse) misschien vreemd van me maar daar moest ik aan denken...
max! vind maik niet zo, en ik ken een jongen die heet mick en dat was toch zon loser.. dus moeilijk om die naam te zien zonder dat beeld van hem. max is leuk, al heet mijn huisbaas ook zo. wel een aardige vent hoor!
Niet echt mijn smaak maar ik heb gekozen voor Mick, vind Maik heel raar staan en Max een echte hondennaam.
Mick superleuk! Vind Max een spuit 11 naam (net iets teveel gegeven de afgelopen jaren) en Maik vind ik wel leuk maar dan nog liever Mike.
Van deze drie vind ik Mick de leukste naam. Maik vind ik niks, en max op zich wel maar daar komen honden- en kattenassociaties bij kijken. Zou ik om die reden dus niet doen.
Maik! Zo heet onze zoon ook, we hebben bewust gekozen om het zo te schrijven, omdat dat net weer iets anders is. We hebben (en nu nog) leuke reactie's gekregen (ook op schrijfwijze). Ik vind het een leuke stoere naam. Max doet mij denken aan een hond (sorry) Mick vindt ik wel leuk zoals het is geschreven, maar niet om uit te spreken (rijmt ook op andere woorden, heeft niet mijn voorkeur)