Die nestjes hebben ze niet altijd, kunnen ze niet garanderen. Ik zou een mooie kinderwagen niet meennemen tot aan de slurf er wordt nogal ruw mee omgesprongen, je kunt 'm beter goed verpakken in zo'n reiszak en al eerder afgeven. Dan je kleintje in de draagdoek. Heb je gelijk je handen vrij. Ik gaf bv, tijdens stijgen en landen helpt dat heel goed tegen de pijn in de oortjes... Kan ook met de fles natuurlijk. Verder geven ze soms een extra stoel als deze vrij is. Heel handig Ik mocht zelfs limonade in plastic flessen/bekers meenemen, naar diverse bestemmingen. Ze deden nooit moeilijk. Veel plezier! Liefs Elea
@ limegreen: dat was inderdaad met easyjet en heb een buggy. als je een buggy of opvouwbare kinderwagen hebt gaat die mee tot de gate, daar laat je hem achter en de stewardess tilt m voor je in het bagageruim want hij komt er daarna dus wel gewoon op de band uit, ondanks dat ie mee ging tot aan de gate....
Lees hier echt hele andere verhalen.. Voor ons tijdens het borden waren 2 stellen met alle 2 een kind en de voedingen en water mochten ze absoluut niet meenemen aan boord... En daar bij de douane achterlaten... Ook de thermofles met warm water !! Ik had 2 pakjes dreumes melk mee en heb er maar 1 aan hun gegeven...
erg verschilende ervaringen dus, wij zijn afgelopen jaar met klm naar engeland gevlogen en de service was heel goed en kindvriendelijk, buggy mocht mee tot aan de gate (terugweg tot net voor t vliegtuig, en bij uitstappen had een steward de buggy al uitgeklapt en wel klaargezet) melk,sap en potjes waren geen probleem, achteraf veel te veel in de tas gedaan, baby-lief sliep de hele vlucht hihi, alleen vanuit engeland moest mijn man een slokje melk nemen, wel kregen we een lege stoel naast ons op de terugweg, omdat de vlucht niet volgeboekt was, erg lief dus! succes met de reis!
Hi Meryl! Wij zijn met Luca naar Curacao gegaan. Kon gewoon met de wandelwagen tot aan de slurf, was wel buiten hoogseizoen ! Je kunt alles kopen qua babyvoeding op curacao, er is een ah en een etos en een Prenatal!! Dus je hoeft niet extra mee te nemen. De winkels zijn tot 6 of zelfs 8 uur open. daar hoef je je niet druk om te maken. Luca was toen al 8 maanden. tijdens het steigen en dalen is het goed om wat te drinken en houdt er rekening mee, dat je vanaf het opstijgen probeert je kindje al in het ritme van Curacao te krijgen, zodat de overgang niet te groot is. Dus evt wat eerder voeden of een keer vaker, want de lucht in het vliegtuig is droog. Neem evt ook uv kleding mee!!