Hallo, Is er iemand die zo'n zilver of bronskleurig badje heeft? Ik heb er een vraagje over, het gaat over beschadigingen die die van mij heeft... Ben benieuwd of dit bij jullie ook is.
Ik heb dezelfde.. Tweedehands gekocht. Bij mij zitten er soort van "scheuren" aan de binnenkant. Maar is absoluut waterdicht.
Ik heb 'm ook. De zilveren. 8mnd geleden nieuw gekocht. Ben benieuwd wat voor beschadiging je bedoelt, hier nl volgens mij geen schade en toch gebruik ik 'm al 8 maanden dagelijks.
Ik heb 'm ook, tweedehands gekocht, en zag een week geleden ineens dat er wat barsten/scheuren aan de binnenkant op de bodem zitten. Aan de buitenkant zie je het niet. Hij lijkt wel echt waterdicht, dus we gokken het erop. Anders hebben we nog die emmer, die heeft geen beschadigingen. Welke beschadigingen heb jij?
Heb precies dezelfde en ook een soort scheuren aan de binnenkant. Stoor me er verder niet erg aan en hij is gewoon waterdicht!
Ik heb ook dezelfde scheuren. Ik baal er wel van, want had toch wel verwacht dat deze badjes langer meegaan. Misschien is het alleen bij deze kleur? Volgens mij is mijn eigen badje uit de 80's zelfs nog zonder scheurtjes. Ik heb Bebe jou een berichtje gestuurd en moet ze een foto sturen van de stempels aan de onderzijde. Volgens mij is het badje niet lek maar wel erg scherp.
Hier ook niet lek maar de scheurtjes zijn venijnig scherp. Daar zou de baby zich lelijk aan kunnen openhalen. Dus ik vind het een prima oplossing van Bebe-jou.