Clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by mien1, Dec 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mien1

mien1 Actief lid

Jan 20, 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.

Wij zijn sinds vorig jaar october bezig om zwanger te worden maar het is nog steeds niet gelukt.
    Heb in afgelopen october gehoord dat ik pcos heb en heb net de eerst kuur clomid van 5 dagen achter de rug.
    Ik hoopte dat de bijwerkingen dan ook wel weg zouden gaan zit nu op dag 10 van mijn cyclus heb clomid geslikt van dag 3 tot dag 7.
    Blijven die bijwerkingen de hele cyclus?
    Ik ben voornamelijk heel erg moe gewoon niet normaal.
    Dat is ook een zwakke punt was al beetje bang dat de clomid daar wel invloed op zou hebben op mijn vermoeidheid.
    Verder heb ik best wel last van hoofpijn en wat stemmingsveranderingen.

2. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ik heb meestal tot na de eisprong wel last van de bijwerkingen
    Moe en opvliegers

Ik hoop dat de Clomid aanslaat en je het maar 1x hoeft te gebruiken ;)

3. mien1

mien1 Actief lid

Jan 20, 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok dankje heb trouwens ook veel last van opvliegers ja.
    Ik hoop zo dat ik een eisprong heb nu anders worden de tabletten verhoogd.

Zie dat jullie ook al een tijdje bezig zijn met behandelingen hoop ook voor jouw dat het snel lukt.

4. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Hoeveel clomid krijg je nu?

Ik ben begonnen met 50 mg
    kreeg wel een eisprong maar de lf was iets aan de korte kant
    de keer daarop kreeg ik 100 mg en kreeg ik geen eisprong

NU ben ik in het IUI traject weer begonnen met 50 mg en kreeg weer een eisprong en een lange lf, dus de volgende ronde (vandaag de laatste genomen) ook weer 50 mg

Ik moet zeggen dat de bijwerkingen met 100mg niet erger waren dan bij 50 ;)

5. mien1

mien1 Actief lid

Jan 20, 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu 50 mg dus ik ben erg benieuwd of ik een eisprong heb de komende week ik houd mijn temp ook bij.
    Ik dacht dat als je 100 mg zou krijgen dat de bijwerkingen waarschijnlijk wel meer zouden worden.

Ik lees dat je weer in het traject iui begonnen heb je dat al een keer gedaan?
    Lijkt me niet zo prettig die behandeling heb even op het internet gezocht hoe het een beetje werkt ben zelf nog niet zo thuis in de behandelingen.
    Zijn jullie al lang bezig om zwanger te worden.

6. Sween4

Sween4 Bekend lid

Nov 9, 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Nou gisteren weer een echo gehad er is nog niks gegroeid, moet donderdag terug komen, maar de arts gaf al aan dat hij denkt dat Clomid niks met met doet, ik moet (bijna) zeker overgaan op spuiten.. hij gaf me gelukkig wel aan dat het gewoon zo;n prikpen is dus dat scheelt, weten jullie hoe dat werkt, moet ik dan weer eerst ongesteld worden en wanneer en hoe vaak moet ik die prikken dan zetten in mijn buik of been zei hij. nou ik hoor het wel, heb donderdag echo maar is pas eind van de middag, dus ze hebben sowieso geen tijd meer om het dan uit te leggen aan mij, maarja als jullie me kunnen helpen is dat natuurlijk ook super fijn. hoe is het met iedereen Fijne dagen gehad? en nu op naar roze in 2012! Dat wordt gewoon ONS jaar!!

7. Moefoe

Moefoe Actief lid

Jul 7, 2010
    196
    0
    0
    Overijssel
    Hallo allemaal hier.

Ik ben nieuw bij de topics over vruchtbaarheidsbehandelingen. :)
    En ik zoek meiden die ook met clomid gaan beginnen of net begonnen zijn. Kennen jullie elkaar uit een ander topic? Of is dit topic net nieuw zeg maar?

Bij mij is het Bijjjjjjjjjna zeker of dat we met clomid mogen beginnen.
    De endocrinoloog moet dat nog goedkeuren en dan hebben we groen licht. Maar de kans is maar klein dat het wordt afgewezen.
    Als dat zo is kan ik in februari beginnen met clomid. Ik hoop het zo.
    Op dit moment slik ik nog Norprolac. Dat is omdat ik een te hoge prolactine waarde heb en daardoor lange cyclussen en geen goede eisprong.

Weet een van jullie hoeveel echo`s je in het begin krijgt?

Ik proost er met oud en nieuw op dat we allemaal in het nieuwe jaar 2 streepjes mogen zien!!

8. nance89

nance89 Actief lid

Dec 28, 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    hey ben gisteren begonnen met clomid 50mg en heb er tot nu toe geen klachten van..
    hadden jullie al meteen klachten of kwam dat pas later?
    ik moet vrijdag weer naar de gyn dan gaan ze kijken of mijn eitje groeit..
    ben benieuwd...
    groetjes nance

Share This Page