Wie heeft super afval tips

Discussion in 'De lounge' started by Dani84, Sep 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Wie heeft de super afval tip gevonden?

Wat is een aanrader..

Wat is uit den boze..

Jullie reacties graag!!

Ik zou nl graag snel wat kilo`s kwijtraken! (wat me vaak dus echt niet lukt)

Groetjess

2. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Ik heb de citroensapkuur gedaan (www.citroensapkuur.nl) en ben in 5 dagen 4 kilo kwijt geraakt die er niet meer aan zijn gekomen. Ook werkte dit heel motiverend waardoor ik daarna nog 4 kg ben verloren en ik nu weer 68kg weeg (van de 96 bij mijn oudste tijdens de zwangerschap!). Ik wil er graag nog 4 kwijt en denk weer de kuur te gaan doen.

Het is even aanpassen want je eet dus niks, maar ik voelde me na die dagen (tijdens wel slapjes hoor, maar je moet ook veel rust nemen!) echt super! Ik heb veel meer energie en voel me weer lekker in mijn lichaam.

3. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Bewegen en minder/gezonder eten.

4. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Normaal eten en drinken en bewegen.

5. yenolah

yenolah Fanatiek lid

Dec 12, 2008
    4,038
    83
    48
    Female
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Hmmm, 5 dagen niks eten en 4 kilo in zo´n korte tijd afvallen lijkt me erg ongezond.

Wel is wandelen erg goed. Een half uur per dag is al voldoende. Je hartslag blijft laag, zodat het lichaam niet de koolhydraten omzet voor snelle energie, maar het vet gaat verbranden.

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Het is je dus wel goed bevallen? Het is mij namelijk ook aangeraden, omdat ik nogal vaak verstopt zit, dit schijnt je darmen goed te reinigen.
    Daarnaast zijn een paar kilo's minder natuurlijk ook mooi meegenomen ;)

7. miranda84

miranda84 Bekend lid

Apr 13, 2007
    781
    0
    0
    cambridge dieet! voor mij geen ander dieet meer.

groetjes

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik denk dat idd het beste is, minder vet eten en VEEL bewegen!!
    Je kan wel op een dieet gaan, maar als je op een gegeven moment genoeg bent afgevallen en je stopt ermee..
    Komt het er vaak zo weer aan..

Ik wil straks na de bevalling gewoon veel gaan wandelen, echt lange stukken.
    En gewoon gezond eten.

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

bedankt voor de tip.

na de bevalling zitten er nog 9 a 10 kilo aan. Had de helft eraf maar ben weer aangekomen.
    Ook was ik al 10 te zwaar wil er dus graag iig 15 af hebben.

Op zich eten we normaal niet echt vet maar snoepen heel veel.
    Manlief gaat ook mee doen, dus dat is al makkelijker.

Dus we gaan niet meer snoepen, bewegen.. ik vind sport zo belachelijk duur. en de fysio zegt dat je beter kunt gaan zwemmen fietsen lopen e.d. dan naar de sportschool te gaan. dus op de dagen dat ik niet werk.. gaan Jarno en ik met de kinderwagen een flink stuk lopen of fietsen.. doen we nu eigenlijk ook al wel..

Heeeel veel water drinken word me aangeraden ik drink te weinig en dan ook nog een sap.

Koffie en thee drink ik al heel lang zondr suiker.. denk al een aantal jaar.

ontbijt yoghurt met vezels
    10:00 fruit
    12:30 brood melk/optimel (3st)
    16:30 liga of fruit maar meestal begin ik hier te snaaien..
    17:30 warm eten en toetje vla of yohurt
    20:00 koffie en koek.. koek gaat er dus af!
    En dan gaan we snaaien wat ik dus niet meer in huis haal...

is redelijk toch?

Groetjes danielle

10. mamavan3meiden

mamavan3meiden Niet meer actief

Ik doe geen dieet, maar ik heb een spreuk op de koelkast hangen:

"Als je niet meer eet dan je lijf nodig heeft, kom je ook niet aan".

Werkt prima voor mij en is voor 100 % de waarheid.
    Ben hiermee inmiddels al bijna een half jaar 15 kg kwijt en kom niks meer aan (val zelfs af en toe nog wel eens wat af):D!

Niet meer eten dan je lijf nodig heeft houdt voor mij in:
    goed ontbijten, lunchen en avondeten, voldoende drinken (water dus), 2 stuks fruit op 1 dag en als ik tussendoor toch echt zin in iets krijg neem ik een stukje ontbijtkoek/eierkoek.

Op zaterdagavond heb ik mijn "snoepavond" en gun ik mijzelf wat lekkers bij de koffie en later een wijntje en wat erbij (maar als ik een verjaardag heb in het weekend verschuif ik mijn snoepmoment dus daar naar toe).

Voor mij nooit meer een dieet, want mijn ervaring is dat wat eraf gaat er dubbel weer bijkomt....8)

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ mama van 3 meiden.. das een goed idee.. 1x in de week snoep wijn momentje en dan de rest gewoon eten..
    thnx!

12. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

5 lichte maaltijden op een dag ipv 3.
    Eigenlijk is het trouwens ook beter om smorgens je warme maaltijd te nuttigen maar dat gaa mij ook te ver.

Wat uitgeknepen citroen in je water doen is ook goed.
    Ik vul 's avonds altijd een 2liter fles water en zet m in de koelkast en die moet ik op 1 dag opdrinken :p

Verder heb ik een foto op de koelkast van mezelf toen ik nog een paar kilo's slanker was :p

Eum... ff denken.

Geen boodschappen gaan doen als je honger hebt.
    Wat vaker de fiets pakken of gaan lopen opv met de auto.
    's avonds na het eten ff stukkie gaan lopen, mahjah daar ben ik ook te beroerd voor meestal ;)

Nog een tip: tegenwoordig grill ik al mijn vlees en vis, dat is echt geweldig. Je gebruikt geen boter of olie en je ziet al dat vieze vet uit het vlees komen. Reuzehandig in het gebruik zo'n grillplaat en ook erg lekker.

Lekker veel groente en fruit in huis halen als tussendoortje, zo geef je ook nog eens het goede voorbeeld :p :p :p

Haha hoop dat je er wat mee kan...

13. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Dit doe ik ook idd...

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Monkey love! bedankt! Ga zeker straks even worteltjes e.d. en fruit halen volkoren crackers enz..
    Heb al een groot flesje gekocht 75cl waarvan ik er dus 3 op moet drinken vanmezelf!
    We gaan het eens proberen!

Ik fiets nu al meer ipv met de auto en savonds na het eten lopen.. dan moet het droog zijn hahaha
    en alleen is ook niet heel fijn.. maar misschien 2x in de week om te beginnen zou niet fout zijn!

Groetjesss

15. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Spieren opbouwen. Merk je in het begin niets van, sterker nog je kan zelfs ietsie zwaarder worden (spierweefsel weegt meer als vet). Maar ineens gaan de kilo's weg. Bovendien zie je er gewoon strakker uit en dat is toch eigenlijk de bedoeling (ipv dat die weegschaal n ander nummertje aan wijst) ;)

16. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik ga morgen aan het 3dagen dieet beginnen, als het goed is val je 3 tot 5 kilo af. ik laat wel weten of het gelukt is.

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

ja is prima als het werkt wil ik het ook wel :D

Idd strakker eruit zien is beter dan de nrtjes dan kun je nog 5 kilo kwijt zijn en het niet zien..

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

een echt dieet doe ik nooit. Meerdere keren ben ik veel kilo's kwijtgeraakt. (door moeilijke periodes in mijn leven ben ik vaak veel aangekomen) Nu ben ik dus weer aan het afvallen. Ik was 35 kilo aangekomen en ben nu bijna 31 kilo weer kwijt. Bij mij is het probleem snoepen vooral. Ik snoep dus eerst een paar weken helemaal niet meer. Dan heb ik ook minder drang om weer iets met suiker te willen. Ik moet echt afkicken van de suiker zeg maar. Nu mag ik af en toe wat lekkers. Verder gewoon eten. Ik let er wel op dat ik geen 2 borden meer eet (van sommige gerechten die zijn echt zo lekker dat e er twee borden van eet lees macaroni of hutspot). langzamer eten zodt je ook echt voelt dat je vol bent en niet achteraf erachter komt dat je teveel gegeten hebt. En ik ga straks weer beginnen met buikspieroefeningen. Ik loop elke dag met de kinderwagen. En we hebben sowieso geen auto dus alles gaat lopend en op de fiets. Beweeg je toch een stuk meer.

Succes!

19. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hier zit er ook nog 10 kilo aan van de zwangerschap, het is heel irritant dat ik mijn oude kleding nog niet aankan.

20. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    proteine dieet!!!
    ik ben nu in een maand ruim 8 kilo kwijt, het is verantwoord en lekker en je hebt geen honger!!
    Daarvoor was ik al een kilo of 8 afgevallen in 2 maanden door gewoon gezond te eten en te sporten

(ik kan zelfs de producten een stuk goedkoper krijgen als op internet)

Share This Page