Ik heb iets besteld, volgens de winkel op fb zou de levertijd 3-4 weken, volgens de persoon die hier langskwam zou het 5-6 weken zijn. Gisteren via fb even gevraagd of er al iets bekend was (inmiddels 3 wkn geleden besteld) en ik kreeg onderstaand antwoord: "Ik heb zojuist al een terugkoppeling mogen ontvangen! Tot nu toe is het duidelijk dat de levering hoogstwaarschijnlijk minstens nog een week kan duren." Ligt het nou aan mij of is dit antwoord zo onduidelijk als de pest. Wat zou ze nou precies bedoelen? Volgens mij dat het sowieso niet binnen 1 week is, maar ik begrijp dat het ook nog wel maanden kan duren Heb het nog nagevraagd, maar toen reageerde ze niet meer.
Ik denk dat ze bedoelt dat ze navraag heeft gedaan betreft de levering en een terugkoppeling hierover heeft ontvangen. En de bestelling nog minstens (minimaal) 1 week kan duren. Dus idd kan ook nog langer gaan duren.
Tenminste een week, misschien een maand en wie weet een half jaar... Dit valt onder dezelfde taalkundige categorie als nooit geen never nooit niet Succes!