Week na miskraam beetje weeige ongesteldheidsachtige buikpijn?

Discussion in 'Miskraam' started by Jootje123, Feb 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jootje123

Jootje123 Actief lid

Feb 3, 2013
    131
    0
    0
    Het is nu een week geleden sinds ik een miskraam heb gehad (6+3) en heb sinds een paar uur een beetje van die weeïge ongesteldheidsachtige buikpijn. kan me niet voorstellen dat ik nu ongesteld word of dat ik al een eisprong heb?!?!?
    wie heeft dit ook gehad? en wat zou het kunnen zijn?

2. Adria27

Adria27 Bekend lid

Feb 21, 2013
    808
    6
    18
    Female
    maatschappelijk
    candyland
    Sterkte in deze moeilijke tijd. Vloei je nog en heb je een nacontrole gehad (inwendige echo)? Ik heb vorig jaar ook een miskraam gehad en werd precies na zes weken ongesteld. Ik vloeide ongeveer 10 dagen na mijn miskraam en er zat nog een rest. Ik had ook last van krampen, waarschijnlijk mijn baarmoeder die het restant probeerde uit te drijven.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee ei kun je nog niet gehad hebben hoor....
    Je bm is erg gevoelig nu na een mk....ik heb dat best lang gehad hoor.

4. Jootje123

Jootje123 Actief lid

Feb 3, 2013
    131
    0
    0
    Hoi Adria,

dank voor je antwoord.
    Nee ik vloei sinds dinsdag niet meer. Heb geen nacontrole gehad want was niet nodig vond de VK. Had na eerste dag van MK geen buikpijn meer gehad, alles was er netjes uit gekomen en na 6 dagen is het bloeden ook netjes gestopt.
    Ik mocht wel bellen als er nog wat was dus als ik morgenochtend nog buikpijn heb of toch weer ga vloeien bel ik direct want ga ook op vakantie morgenavond...
    Wel naar, dacht dat ik er eindelijk vanaf was na 6 dagen vloeien :x

5. Jootje123

Jootje123 Actief lid

Feb 3, 2013
    131
    0
    0
    Ok dus niet al te veel om zorgen over te maken?

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee tenzij jij dat wel doet dan moet je gewoon even je vk bellen of de HA.
    Het is niet niks een mk dus daar kun je best nog even last van hebben....verlies je geen bloed meer?

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lees het al......klopt wel wat adria zegt hoor.
    Je bent er nog snel vanaf gekomen met 6 dagen bloeden.....hou rekening ermee dat er nog iets kan komen.....niemand kan dat bloeden stoppen....dus dat je op vakantie gaat is dan jammer als je nog zou gaan bloeden :(

8. Jootje123

Jootje123 Actief lid

Feb 3, 2013
    131
    0
    0
    Hm ok..
    had woensdag/donderdag de miskraam en VK zei dat als ik langer als een week nog zou vloeien dat ik dan contact op moest nemen. Dat was niet het geval dus heb ook niet hoeven bellen. Ze belde me gisteren wel om te vragen hoe alles ging dus tja toen was er ook niks aan de hand.
    Maar goed. Ga zo lekker slapen en zal morgenochtend even kijken hoe het is. Als ik nog buikpijn heb bel ik zowiso wel even want vind het een naar idee dat ik zo in het buitenland zit en er misschien iets mis zou gaan ofzo. Dan ga je ook niet echt lekker op vakantie....
    Ik hou jullie op de hoogte!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee dat snap ik wel......ben benieuwd of je al gebeld hebt?

10. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Hoi Jootje,
    Wat vervelend van je MK. Hoe ver was je?
    Ik heb een MA gehad met 12w1d. Ik stopte met vloeien na een dag of 10.
    Bij de nacontrole was ik mooi 'schoon'. Toch weer last gekregen van licht bloedverlies en een tweede echo wees uit dat er toch nog iets van bloed aanwezig was.
    Zou dus zeker wel een nacontrole echo vragen, zeker als je op vakantie gaat!

11. Jootje123

Jootje123 Actief lid

Feb 3, 2013
    131
    0
    0
    Hoi mamavandj,
    Ik was 6 weken 3 dagen.
    Ik heb uiteindelijk toch even voor de zekerheid de vk gebeld. Buikpijn was al minder. Ze zei dat de baarmoeder gewoon nog onrustig kan zijn en daardoor wat buikpijn geven. Zolang het niet erger werd of ik fors bloedverlies krijg kon ik gerust op vakantie.
    Had ook last van mijn darmen dus misschien speelde dat ook mee (hoewel ik dat normaal wel uit elkaar kan houden darmpijn en ongipijn)

Share This Page