Mijn dochter heet Sterre, en ik heb 3 Sterrebloemen op mijn voet laten zetten. (1 voor Sterre, 1 voor haar vader en 1 voor mij). Dus niet haar naam, maar toch wel een echte Sterre tattoo. Groetjes Marijke
ik heb de naam van tijn op mijn linkerpols staan. Voor en achter zijn naam een hartje. Als mijn 2e is geboren wil ik deze op mijn rechter enkel. Ook alleen de naam, met 2 hartjes. kus miek
Ik heb erover getwijfeld, en dat doe ik eigenlijk nog steeds. Ik zou het geweldig vinden om een tattoo voor Damien te nemen, maar is het allemaal nog steeds zo lief en leuk als hij 35 is en ik met z'n naam op m'n lichaam loop? Maarja, als ik dan weer denk van, hoe zou ik het vinden als mijn moeder een tattoo met mijn naam zou hebben.. Dat zou ik niet raar of erg vinden o.i.d... Tja, twijfel twijfel twijfel, en twijfel = niet doen!
[img=http://img32.imageshack.us/img32/8225/faytattoo.th.jpg] dit is de mijne de kleine ster is mijn moeder die van boven mee kijkt. tussen mijn schouderbladen
Mijn man gaat straks een tattoo doen met de naam van onze kleine. Ik wil er zelf geen een en hij heeft al een tattoo en wilde nog een, en hij vond dit ook een mooi idee.
hahaha dat is voor mij dezelfde reden geweest, ik vind zelf dat je wel eens ergens komt waar een tattoo niet helemaal geplaatst is en dan draag ik er een horloge overheen.
Ik heb een Vlinder met kleine vlindertje aan vast op de binnenkant van mijn linkerpols met Levi zijn naam in. In de andere vleugel komt dan de tweede naam. Ik ga proberen om er een foto bij te doen De foto is van toen ie pas gezet werd, dus nog lang niet genezen!
@mirre ; ik heb precies dezelfde gedachte met een amrband of horloge snel te bedekken en je kan er zelf naar kijken , vind het een mooie plek (en naam (onze zoon heet ook Dean) Ik wil Dean en Miley ook laten zetten maar dan in een triskel symbool ik heb zelf een ontwerp gemaakt ervoor, nu nog de ballen, ik vind namelijk mijn pols de engste plek ooit (ik heb hier iets mee weet niet waarom) MAAR als ik twee keer kan bevallen zonder pijnstillers moet ik dit ook kunnen dacht ik zo..
ik heb er heeeel lang voor moeten zeuren en eindelijk heeft mijn vriend toegegeven... maarrr nu durf ik niet meer hihi mss ooit en dan wil ik deze:
@sharon20: Je moet zoiezo nog even wachten tot je bent bevallen en geen borstvoeding (meer) geeft, anders wordt ie niet mooi . Gefeliciteerd trouwens!
Van ons overleden dochtertje, Mijn man en ik hebben allebei dezelfde. Mijn man heeft hem zelf ontworpen. Bekijk bijlage 21015
Van Luuk en mijn overleden zoontje Thijs* heb ik beiden een tattoo. Van Thijs* zijn voetafdrukjes en van Luuk zijn naam en Nijntje erbij. Ik zal even foto's zoeken.