tja pijn wat is pijn een naald van de dokter doet zeerder hoor omdat het 1 moment is en tattoo nemen is constant ik heb er nu 6 en de enige die ik rottig voelde was die op me schouderblad de rest totaal niet heb er zelfs eentje op me vinger nou dat is rechstreeks op je bot en totaal geen kick hoor....dus voor ieder verschillend....
Euhm de mijne staat op m'n onderrug en die deed echt keiveel pijn! (maar was achteraf gezien ook te diep 'gezet', dus het hoort niet zo veel pijn te doen) Het meeste pijn doet het op plekken waar je het minste vet hebt, en vica versa.
kwa vet hoeft het niks uit te maken hoor maar het ligt er natuurlijk gewoon aan hoe hoog je pijngrens is ik heb zelfs de grootste jongens k.o zien gaan hoor.....aangezien ik veel in tattooshop kwam hahahha heb er zelf eentje gezien die plaste gewoon in zijn broek...
mijn tatoo achter bove op mijn rug int midden deed echt SUPER veel pijn !!!! als ik een kleintje krijg laat ik de naam op de zijkant van mijn arm zetten in t midden bij de pols en elleboog zeg maar
Ik wil ook de namen van mijn kinderen op mijn lijf, maarja, ik heb 5 kinderen en wil niet zo'n kauwgom plakplaatje worden. Zit er al jaren over te denken maar weet niet hoe ik 5 namen leuk op mijn lijf krijg.
Ik heb er dus een op mn voet, link staat een stukje terug, maar die is best groot voor op een voet, en daar vond ik sommige stukjes best wel pijn doen. Zeker toen hij over sommige stukjes een paar keer ging om schaduw te krijgen enzo. Ik heb 2 uur gezeten maar gewoon lekker zitten lullen, dus vreselijk pijn doet het niet.
@lydia: op zijn "eminems" dus @crisje: een tante van mij heeft 3 kinderen en heeft van alle 3 haar kinderen de eerste letters genomen en deze dan in elkaar laten vloeien, dus is geen grote tatoo en je ziet duidelijk dat het de voorletters van haar kinderen zijn.
Ik heb vant weekend al een afspraak gemaakt voor 17 april.. Krijg dan de naam van ons zoontje op mn voet of de voorletter aan de binnenkant van mn pols, daar ben ik nog niet helemaal niet uit..
Ik heb express de naam van mijn zoon niet laten zetten. Stel je voor dat de 2e een 2-ling wordt. Moeten er nog 2 namen bij . Nee ik heb gekozen voor twee voetjes op de bovenkant van mijn pols en met een sierpatroon wordt het een soort armband (gezet door Henk Schifmacher ). En inderdaad met een armband erover zie je er niets van (heb ook een kantoorbaan). Mijn man had al een hart met I love You op zijn bovenarm. Daar heeft hij Patrick met sierletters onder laten zetten.
Ik heb jaaa,, de namen van de kids van me zus op me rug laten tatoeren 2 jaar terug . tussen me schouder bladen, van ons eigen kindje komt er ook zeker waar weet ik nog niet. nog ff uit zoeken want die moet natuurlijk wel voor iedereen zichtbaar wezen