Ik zit er aan te denken om een buitenspeeltoestel aan te schaffen, maar vraag me af wat nou leuk is en voor hoelang. Ik twijfel tussen deze 2, maar mijn partner vind het allebei niks. Hij zegt dat het teveel spinnen op zal leveren en alleen schoonmaak werk is terwijl de speeltuin ook dichtbij is Smoby Winnie the Pooh speelhuis met schommel en glijbaan Little Tikes Clubhouse Schommelset met glijbaan hebben jullie iets in de tuin? voor hoelang is zoiets leuk? word er wel echt mee gespeeld?
Vriendin van mij heeft een speeltoestel in de tuin: glijbaan, schommel, klimtouw. Ik zie haar kinderen er echt nooit mee spelen, ze speelden er alleen mee toen het net nieuw was.
Ik weet natuurlijk ook niet wat jullie te besteden hebben, maar heb je al nagedacht over een echt houten huisje, met glijbaan eraan en zo. Zijn natuurlijk niet goedkoop, maar ze staan wel 10 jaar en ze verkleuren ook niet zoals plastic. Even met een hogedrukreiniger erover en de mos is eraf! Zal even kijken of ik een voorbeeld kan vinden...
Hout vind ik lelijk........ik vind kunstof veel mooier en over 10 jaar denk ik niet dat ze er nog mee spelen...
Ik verkoop zelf de houten van blue rabbit, hoeveel er mee gespeeld wordt weet ik niet, maar dat ze veel verkocht worden wel. Wij zetten deze zomer zelf 1 neer voor onze meid....kan dan pas ervaringen met je delen..... vind de poehbeer trouwens de leukste van de 2 die je liet zien.
maar de poeh beer is volgens mij niet zo hoog, dus als mijn zusje van 6 langs komt kan ze er waarschijnlijk niet mee spelen?
De verkoper van de link die je liet zien van de pooh zegt een showroom te hebben in Drachten...misschien daar eens kijken?
Wij hebben die met whinney the pooh alleen zonder schommel,die heb ik vorig jaar ook niet gezien jammer genoeg. Ze speelt er heel veel mee de achterkant hebben we wel tegen een verhoging aangezet zodat ze er zo in kan (stijle trap en ze was 1) Bedenk wel dat je met een schommel mag gaan duwen. Heb hem bij een grote vestiging van Toys Xl gekocht. Succes ps tegen spinnen kan je een spuitbus halen bij het tuincentrum (is niet giftig)
die spuitbus is een handige tip. hoe hoog is dat ding van jou en hoelang denk je dat ze ermee kan doen?