Wie heeft tips buiten marktplaats

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kannietslapen, 8 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kannietslapen

kannietslapen Actief lid

12 mei 2012
    263
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hee. Voor mn aankomende tweeling ben ik, net als bij de eerste druk op zoek naar mn uitzet via marktplaats. Bij de eerste was de wagen de grootste 2de hands aankoop. De emrest eigenlijk van vrienden/collegas gekregen. Alleen is het meeste weer teruggegaan naar iedereen en moet ik veel van nul af aan weer zoeken. Zoals de box (was makkie) en kleertjes (vooral kleine maatjes).

Maar de zoektocht naar sommige dingen valt tegen. Een bijzondere tegenvaller is bijv de stokke wipstoel, die mensen op marktplaats duurder aanbieden dan je hem nieuw kunt krijgen!!!! Echt bizar! Ook een goede tweelingwagen blijkt lastig te vinden.

Wie heeft tips voor andere plekken dan marktplaats!

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Veel dorpen en steden hebben via Facebook weggeefsites waar je ook dingen op kan vragen. Vaak doen mensen hun spullen dan heel goedkoop van de hand. Wellicht is dat bij jullie in de buurt ook?

3. karlijn

karlijn Niet meer actief

Is dit niet wat?
    ≥ Stokke Steps Wipstoel Bouncer Oranje zgan (2x) - Wipstoeltjes - Marktplaats.nl
    Is dan wel via marktplaats en je moet maar van oranje houden, maar 225 voor 2 wipstoeltjes is goedkoper dan de 318 die je er normaal gesproken voor betaald.
    En anders raad ik je aan opzoek te gaan naar een ander soort wip stoeltje, stokke is nou eenmaal een duur merk.
    Succes! En als ik nog iets tegen kom dan stuur ik wel een link hier. :)

4. jp87

jp87 Actief lid

26 okt 2011
    275
    22
    18
    Ik Google vaak bijna alles wat ik nieuw koop voor de kids en vind heel erg prijsverschil en verschil in verzendkosten.
    Aanbiedingen en sale en kleine webshops kan je soms echt goedkoper krijgen

5. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Zijn er geen fora of facebookgroepen voor ouders van tweelingen waar je een oproepje kunt plaatsen?

6. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.806
    783
    113
    Kringloopwinkels in je omgeving? Zul je niet alles kunnen vinden (zoals bijv. een goede tweelingwagen), maar als je regelmatig even binnenloopt heb je kans dat je tegen mooie aanwinsten aan loopt!

7. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Op marktplaats staan mega veel dubbele wagens te koop... Ik weet niet wag je precies zoekt? Maar als je alles 2e hands wil kopen, moet je denk ik ook niet teveel eisend zijn...

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Tweeling mama's en tweeling marktplaats t/m maat 86 op Facebook bied heel veel baby spullen aan voor fijne prijzen! Bij tweeling mama's moet je even je inbox in de gaten houden want je krijgt een berichtje voor je toegelaten mag worden. Ik heb een Bugaboo gekocht via daar, helemaal compleet, die niet op Mp stond.

9. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Via fb komen echt super veel en betaalbare dingen voorbij

10. kannietslapen

kannietslapen Actief lid

12 mei 2012
    263
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank! Helaas heb ik geen facebook... Mn man wel. Eens kijken of ik zijn profiel hiervoor kan misbruiken :)

11. kannietslapen

kannietslapen Actief lid

12 mei 2012
    263
    0
    16
    NULL
    NULL
    @karlijn. Die marktplaats bieding is precies waarom ik dit forum item ben gestart. Nieuw is de oranje nl maar 119,- op dit moment....

Deel Deze Pagina