Tandjes, verkouden, sprong of reflux (of alles)??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Oudje37, 26 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Ons ventje is nu 10,5 maand oud en sinds een week is er geen land mee te bezeilen. Slaapt veel slechter, regelmatig huilen in bed. Wil dan echt uit bed anders wordt hij totaal overstuur. 's nachts ook regelmatig (soms 7x) huilend wakker worden. Soms lukt het om alleen de speen te geven, soms is het een uur huilen tot hij uiteindelijk toch moe genoeg is. Als hij op is is het ook regelmatig huilen. En hij is DRUK. Keihard kruipen, veel gooien met dingen, etc. Oververmoeid??

Sinds 2 weken zijn we (op advies van de kinderarts) gestopt met de maagzuurremmers die hij had voor reflux. Ik vraag me nu af of er toch weer reflux zou kunnen meespelen. Hij ruikt niet zuur maar heeft wel vaker de hik en kauwt soms op zn tong (zo ziet het eruit).

Daarnaast verwachten we onderhand toch ook de boventandjes (onderste 2 zijn er al een tijdje). En hij is sinds een paar dagen best verkouden. Hij had net 38 graden. Maar hij kruipt als een dolle door het huis, dus misschien is hij daar warm van?

Tenslotte heeft hij natuurlijk ook de leeftijd waarop die stomme 11 maanden sprong zou kunnen meespelen. Hij heeft van eerdere sprongen nooit echt last gehad, maar ooit kan de eerste keer zijn natuurlijk.

Pfff, ik wil het ventje zo graag helpen zijn rust weer te vinden. Maar als ik niet weet wat er is kan ik dat niet natuurlijk. Iemand tips?

2. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

18 jan 2015
    1.050
    73
    48
    Hier net zo'n week achter de kiezen. Tanden, snot verkouden en koorts. Veel huilend wakker worden in de nacht. Met neusspray, luuf en zetpil werd het iets beter en sinds 2 dagen weer de oude.

Deel Deze Pagina