Subtropisch zwembad Drenthe (of omgeving)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door 2littlemonkeys, 14 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Voorheen gingen wij altijd naar de bonte wever, maar ik wil eens ergens heen waar we echt allemaal iets aan hebben.

    Onze jongste is over een paar dagen 3 en de oudste 5. Welk subtropisch zwembad in Drenthe of ergens in de buurt is nou de moeite waard?

    Ik heb de huttenheugte gezien, maar vind dit wel erg prijzig :eek:
    Daarna kwam ik een leuk zwembad tegen, blijkt dat in Deventer te zitten (de scheg). Op zich is dat een uurtje rijden, maar toch...

    Iemand nog tips? Want ik weet het niet meer na een uur googlen :roflmao:
     
  2. mol81

    mol81 Niet meer actief

    Aquarena in Emmen
    Aqualaren in Zuidlaren
    Huttenheugte wordt na de middag goedkoper!
     
    2littlemonkeys vindt dit leuk.
  3. Momisake

    Momisake Fanatiek lid

    27 jul 2010
    1.625
    166
    63
    Vrouw
    Meppel. Of Emmen. Zuidlaren misschien
    Of Norg.
     
    2littlemonkeys vindt dit leuk.
  4. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Heb alle baden gegoogled; ziet er allemaal leuk uit!

    Bedankt dames :)
     
  5. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.462
    3.448
    113
    Ik zou ook zeggen de scheg in Deventer. Erg leuk zwembad vind ik.
     
  6. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    De Scheg is leuk. Ze hebben er een apart stukje voor de hele kleintjes. Kunnen ze met water en zand spelen. Dan heb je een iets dieper deel waar ze van een glijbaantje af kunnen. Je hebt een soort wildwaterbaan (voor de kleinste nog niet geschikt denk ik. Onze jongste is 5 en is er pas in geweest met ons. Dan nog 2 andere glijbanen. De hoge kan prima met kleinere kinderen, die gaat niet snel.

    Meppel is ook leuk. Ze hebben een gedeelte met bootjes voor de peuters en kleuters, een pierenbad met een glijbaantje. Een stroomversnelling en in dat gedeelte wat dieper is ook 2 glijbanen die je ook kan doen met kleinere kinderen. En dan nog een grotere glijbaan. En het wedstrijdbad. Buiten is ook een bad en er is een speeltuin naast waar je ook heen kan.

    Huttenheugte is hier toch wel favoriet. Het is idd prijzig, daarom zijn wij er nu 2 keer heengeweest net korting (Albert heijn) en Groupon). Is echt groot, dus als het drukker is merk je dat niet echt. Daar heb je twee gedeeltes apart voor de kleinere kinderen. 2 glijbanen, buitenbad en een wildwaterbaan die de meiden echt heel erg leuk vinden (blauwe plekken krijg je er wel van haha! Of dat ligt aan mij, kan ook :D )

    Maar alle drie zijn ze echt leuk voor meerdere uren waterpezier.
     
  7. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Bedankt!!

    Ik las een aantal reviews online over de scheg dat het vreselijk druk kan zijn. Zo druk dat er een wachttijd is om binnen te komen. Zal dat voor bijvoorbeeld aanstaande zondag ook zo zijn of is dit iets voor in de vakantie?

    Groupon is een goede om in de gaten te houden inderdaad! Goede tip :)
    Ik was alweer net te laat voor deze actie... beetje jammer
     
  8. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Ik zou toch zeggen huttenheugte . en dan gewoon de middagkaart nemen. Een hele dag is toch vaak te lang. Wij gaan vaak ook wat eerddr heen en doen eerst een bakkie in marketdome. En de kindjes spelen wat rond. Dagje vakantie gevoel
     
  9. jt82

    jt82 Fanatiek lid

    17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    De Scheg is erg leuk! Wij moeten er ook 3 kwartier voor rijden maar vinden het wel de moeite!
    Zeker nu het grote speelgedeelte er ook weer bij open is!
    Dat is gratis als je gaat zwemmen en staat vol met spring en klimkussen, skelterbaan, blokken bouwen etc.

    De wildwaterbaan is erg leuk, tot 15:00 staat hij op een zachte stand waardoor je er dan ook met kleine kinderen in mag :)

    Soms is het wat druk maar persoonlijk hebben wij nog nooit chaos of iets mee gemaakt.
     
    2littlemonkeys vindt dit leuk.
  10. Kukido

    Kukido Fanatiek lid

    16 jun 2016
    2.284
    2.893
    113
    Tropiqua in Veendam
     
    2littlemonkeys vindt dit leuk.
  11. 1986Lynn

    1986Lynn Fanatiek lid

    3 sep 2009
    2.614
    364
    83
    ..
    De grens over; bij schloss dankern, Haren/Ems.. ook niet zo ver rijden dacht ik
     
  12. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Toch maar even kijken wat we dan zondag gaan doen.

    Beide is een stukje rijden, maar pas na 4 uur gaan zwemmen vind ik ook wat jammer... het wordt echt super lekker weer...
    Die in Duitsland ziet er ook super leuk uit!

    Ik wil vooral dat de kids zich echt vermaken. Ze zijn vrij snel uitgekeken/uitgespeeld.
    Morgen maar even alles goed bekijken :D
     

Deel Deze Pagina