Hallo allemaal afgelopen week ging ik mijn zoontje van 7 maanden ophalen bij mijn ouders ..grote lach ze hadden hem een stukje brownie gegeven! Ik heb gezegd dat ik het niet wil hebben als tegenargument kreeg ik te horen dat het een heel klein kruimeltje was. Ik heb gezegd dat ik niet denk dat hij er bijvoorbeeld in zou stikken maar dat ik het gewoon niet wil hebben. Prima dat zouden ze niet meer doen. maar wat ik me nu afvraag ..is chocolade in welke form dan ook gevaarlijk of niet goed voor babys ? Ik kan er eigenlijk niets over vinden en ben benieuwd hoe dat zit.
Ik weet niet of het gevaarlijk is op deze leeftijd, maar ik zou dit ook echt niet leuk gevonden hebben.
Misschien niet gevaarlijk, maar kom op! Chocoladepasta aan een baby?? . Mijn dochter is 16 mnd bijna en heeft onlangs 1 keer een klein stukje brood met een likje pasta gehad.
Volgens mij is het alleen gevaarlijk voor de smaakpupillen, krijgen ze het vaak dan lusten ze andere dingetjes niet meer want chocola is zooooo lekker Maar nee, met 7 maanden zou ik ook allesbehalve blij zijn. Hier voor het eerst chocola op zijn verjaardag gehad, chocoladetaart.
vanaf 6 mnd mogen ze (bijna) alles... nodig is het natuurlijk niet. Geen zorgen En je moet heel veel cacao binnenkrijgen om je hartslag te verhogen (caffeine)
gevaarlijk is het niet maar ik zou het ook niet willen hebben hoor. opas en omas snappen niet altijd even goed dat zo'n soort dingen echt niet nodig zijn. mijn zoontje is bijna 16 maanden en zolang hij tevreden is met een droog maria koekje mag hij het daarmee doen ipv een lux koekje of wat dan ook. wat ie niet kent mist ie ook niet toch?
Hahha dit dus. Mijn dl krijgt nooit suiker. Nou ja nooit?? 1x per maand ofzo een keer iets waar suiker in zit. Hahaha. Ze vindt het niet eens lekker .