wie heeft tips voor tegen misselijkheid?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door liebrando, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik heb nu ook emefasene gekregen en heb gisteravond voor het slapen de eerste in gedaan en vanmorgen weer een nieuwe, omdat mijn misselijkheid de hele dag is, en ik moet zeggen dat het aardig werkt. Ben er wel heel blij mee, maar ik heb maar voor 3 dagen gekregen dus moet straks weer nieuwe vragen over 2 dagen.

2. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Ik heb gisteren Emesafene gekregen overdag ging het goed alleen 's avonds voor het slapen gaan gebruikt en toen ging het mis heb heel de nacht maagpijn gehad. Nu heb ik weer iets gekregen tegen mijn zwakke maag.

3. liebrando

ohh wat vervelend voor je joh! kwam dat door de emefasene?

4. Marieke27

Marieke27 Nieuw lid

22 feb 2008
    2
    0
    0
    Helmond
    Hoi Allemaal,
    Ik ben zelf een week lang opgenomen in het ziekenhuis vanwege extreem zwangerschapsbraken. Ik heb ook die zetpillen gehad, maar die hielpen na een tijdje niet meer. Nu heb ik Primperan gekregen, deze helpen tot nu toe nog wel.
    Echt heel vervelend. Ik ben er hopelijk snel van af... na de twaalfde week begint het te zakken is mij verteld.
    Ik heb ook nog goede tips tegen ochtend misselijkheid. Zodra je wakker wordt (al is het om half 6) op je zij blijven liggen en een plak ontbijtkoek eten en nog even op je zij blijven liggen. Zodra ik me bewoog kwam het eruit, dus stil blijven liggen. Als het nog kan nog even slapen en dan wanneer je weer wakker wordt weer wat eten. Nog meer ontbijtkoek of een witte boterham met wat je lekker vindt. Dit helpt bij mij tot nu toe goed. Overdag eet ik een lekker worstenbroodje met een beetje mosterd, lekker hartig eten werkt heel goed en gewoon eten waar je zin in hebt.
    's Avonds niet met een lege maag gaan slapen, maar een boterham of crackers pakken met kaas. Succes, hopelijk hebben jullie er iets aan.
    Groetjes Marieke

5. vsm puur mama ochtendmisselijkheidsgranules werkten bij mij heel goed

6. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Durven jullie die pillen wel innemen? Ik moet steeds denken aan dan anti-misselijkheidspilschandaal (ben de naam ff kwijt) waardoor alle babies misvormd geboren werden !

7. liebrando

ik heb sinds ik emefasene slikte last van me bovenbeen. Ik heb gisteravond dus niet meer ingenomen en vanmorgen ook niet. Ik weet niet zeker of het er van komt, maar het is wel raar dat het nu bijna over is de pijn in me been, dus ik kom er niet meer aan vertrouw het toch niet helemaal. Ook heb ik ineens nergens meer last van zonder de emefasene geen misselijkheid en ineens energie voor 10 voor het eerst! ook zo raar maar goed dinsdag krijg ik een echo dan zullen we zien hoe het met ons kindje gaat....

Deel Deze Pagina